واکنش علی کریمی به تغییرات در پرسپولیس

پرسپولیسی ها هفته ملتهب و پرتنشی را سپری کردند. استعفای انصاری‌فرد و جانشینی رسول پناه، سبب شد تا دوباره بحث های هواداری بالا بگیرد.

اخبار ورزشی- در این بین حالا علی کریمی با یک پیغام تلگرامی، موضع خود در این زمینه را منتشر کرده و درخواست هایی نیز از هواداران داشته است.

کریمی که بی تردید یکی از محبوب ترین پیشکسوتان تاریخ باشگاه پرسپولیس است، در این پیام به تغییرات متوالی در پرسپولیس اشاره کرده و نوشته است: «اینروزها دوباره شاهد تغییرات در مدیریت باشگاه هستیم! روی صحبتم با هواداران پرسپولیس هست؛ در دو  سال گذشته چند مدیرعامل و چند بار افراد هیئت مدیره تغییر کرده؟ با این اوضاع احوال تیم چه نتایجی کسب کرد، بهترین نتایجش را در لیگ برتر.»

او در ادامه با صراحت درخصوص مدیران عامل و  اعضای هیئت مدیره نوشته است: «این نتایج ربطی به مدیرعامل و هیئت مدیره نداشت، فقط و فقط نتیجه حمایت بیش از پیش هواداران و سعی و تلاش کادر و بازیکنان بود و بس. این نشان دهنده این است که با تمام این تغییرات، باز با حمایت هواداران و روحیه دادن به کادر و بازیکنان امسال قهرمانی به مراتب راحت‌تر از سه سال گذشته می‌باشد.»

وی همچنین خطاب به افرادی که پس از استعفای انصاری فرد، در شبکه های اجتماعی برخی صحبت ها را مطرح کرده اند، نوشت: «روی حرفم با محدود کسانی هست که در شبکه های اجتماعی دنبال حاشیه درست کردن برای تیم می‌باشند؛ تیم شرایط خوبی دارد و بگذارید کارش را کند.»

او همچنین از هواداران پرسپولیس خواست: «با حمایت می‌توانید مثل سالهای گذشته شاهد موفقیت تیم باشید و لاغیر. پس از کادر و بازیکنان حمایت کنید، مطمئن هستم بازیکنان هم شرایط را درک می‌کنند و با جایگاهی که تیم دارد تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند».