دوست داشتم برای شاد کردن استقلالی‌ها گیتار بزنم

 امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال  استقلال  در خصوص عملکرد خوبش در استقلال و اینکه خیلی زود توانست خودش را با این تیم وفق دهد، گفت: عملکرد خوب من به دلیل تلاش‌های تمام بازیکنان است و من کار راحت را انجام می‌دهم. انرژی مثبت از هواداران می‌گیریم و خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد دارد. وقتی  به زمین می‌روم، با قلبم برای استقلال بازی می‌کنم.  

اخبار ورزشی- وی درباره علاقه‌اش به استقلال و اینکه آیا فکر می‌کرد چنین عملکرد خوبی در چند بازی ابتدایی داشته باشد، گفت: فکر نمی‌کردم بتوانم تا این اندازه خوب کار کنم، اما استقلال به اندازه‌ای یک‌دل و یک‌دست است که هر بازیکن دیگری جای من باشد می‌تواند این عملکرد را داشته باشد. در کنارم بازیکنان فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنند که برای موفقیت تیم و خوشحال کردن هواداران می‌جنگند. کادر فنی خوبی داریم که با بازیکنان رفیق است و آن‌ها را به خوبی درک می‌کند. فکر می‌کنم اتفاق خیلی بهتری برای ما بیفتد.  

باشگاه پرسپولیس لطف کرد و به من پیشنهاد داد

مهاجم استقلال درباره چگونگی کنار آمدن با شرایط این تیم، گفت: از ۴ سال پیش که اعلام کردم استقلالی‌ام، باشگاه پرسپولیس لطف کرد و به من پیشنهاد داد. وقتی این موضوع را اعلام کردم، لطف و محبت زیادی از هواداران استقلال دیدم و همان موقع خودم را تا حدودی بازیکن استقلال می‌دانستم و شاید اگر هیچ وقت هم به استقلال نمی‌آمدم علاقه من پابرجا بود. از طرف دیگر این موضوع کمی کار من را راحت کرد و باعث شد آسان‌تر بتوانم با شرایط موجود خودم را وفق دهم.

 

دوست داشتم برای شاد کردن استقلالی‌ها گیتار بزنم

او درباره شادی گلش، گفت: گیتار نمی‌زنم. وقتی به عمان رفتم شرایط بدی برایم به وجود آوردند و به قول‌هایی که داده بودند عمل نکردند. من هم از آن‌ها خواستم قراردادم را فسخ کنند تا برگردم. حدود ۱۰ سال پیش کلیپی دیدم که بازیکنی که نمی‌دانم اسم او چیست، پس از گلزنی این شادی را انجام داد و من خیلی از آن خوشم آمد. دوست داشتم یک جایی این کار را انجام دهم که بتوانم دل هواداران استقلال را شاد کنم و خدا را شکر می‌کنم که این شادی به دل هواداران نشست. امیدوارم هواداران من را بیش از پیش دعا کنند و برایم انرژی مثبت بفرستند تا بتوانم در کنار هم تیمی‌هایم بیشتر دل آن‌ها را شاد کنم.  

از درس خواندن متنفر بودم

امیر ارسلان مطهری در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد علاقه زیادی به مطالعه کردن داشته باشد، گفت: اگر اینطور باشد پس یعنی خوب ادا درآورده‌ام. اصلا وقت کتاب خواندن ندارم و زیاد در این وادی‌ها نیستم. از درس خواندن هم متنفر بودم و هیچ وقت ریاضی بالای ۷، ۸ نمی‌شدم و نمی‌دانم انتگرال چیست!

تمام هواداران استقلال فرهاد مجیدی را دوست دارند

بازیکن استقلال درباره شخصیت و نحوه کاری مجیدی، گفت: کاریزمای مجیدی را همه دیدند و آن‌هایی که بازی‌های استقلال را در این مدت دیده باشند، می‌دانند او چگونه مربی‌ای است. ما با مجیدی رابطه خوب و صمیمی داریم و او سرمربی‌ای است که در تمام مسائل به ما کمک می‌کند. ما هم تلاش می‌کنیم با بازی‌های خوبی که می‌کنیم، مجیدی را سربلند کنیم. صددرصد تمام هواداران استقلال فرهاد مجیدی را دوست دارند و من هم از بچگی او را دوست داشتم.  

قائدی بیش از ۱۰ گل می‌زند

او افزود: مهاجمان کمی حسود هستند و هر کسی خلاف این را بگوید، دروغ گفته است. من، قائدی و دیاباته به این فکر نمی‌کنیم که کدام یک از ما گل بزند. در تمام بازی‌هایی که فرصت پیدا کردم، فقط می‌خواستم به تیم کمک کنم و با کمک و تلاش بچه‌ها توانستم گل بزنم. در یک صحنه می‌خواستم به قائدی پاس بدهم تا او گل دهمش را بزند. ما از خوشحالی یکدیگر خوشحال می‌شویم و اصلا نسبت به هم حسادت نمی‌کنیم. فکر می‌کنم تیم‌های کمی باشند که چنین جو خوبی داشته باشند. فکر می‌کنم مهدی با تکنیک خوبی که دارد، این فصل بیش از ۱۰ گل می‌زند و خیلی بیشتر از این‌ها می‌درخشد.

 

اگر با دیاباته برخورد داشته باشید، احساس می‌کنید او برادرتان است

مطهری با تمجید از رفتار و عملکرد فنی دیاباته، گفت: من یک مصاحبه از علی دشتی دیدم که گفته بود خوش قلب‌تر و دل پاک‌تر از دیاباته ندیدم و باید بگویم نظر من هم درباره دیاباته همین است و درواقع نظر تمام بازیکنان تیم همین است. اگر با دیاباته برخورد داشته باشید، احساس می‌کنید او برادرتان است. دیاباته برای موفقیت تیم می‌جنگد و خدا را شکر می‌کنم که او در استقلال  بازی‌های خوبی انجام داده و امیدوارم زودتر مصدومیتش تمام شود، زیرا حضور او خیلی به تیم کمک می‌کند.