پرسپولیس به دنبال تامین هزینه های میلیاردی

باشگاه پرسپولیس در هفته های ابتدایی رقابت های فصل جاری لیگ برتر خبر از عقد قرارداد با یکی از کارگزاران رسمی بورس برای درآمدزایی از برند خود را داد.

اخبار ورزشی- محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل وقت پرسپولیس نیز امضای خود را پای برگه قرارداد با این کارگزار انداخت تا بتواند بخشی از هزینه های میلیاردی سرخ ها در فصل جاری را تامین کند.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز با حضور در مراسم رونمایی از اپلیکیشن این باشگاه که توسط کارگزار رسمی طرف قرارداد با پرسپولیس راه اندازی شده بود شرکت کردند تا حمایت کامل خود را از این پروژه نشان دهند.

با این حال پس از رفتن انصاریفرد از جایگاه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و سرپرستی مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره سرخ ها بندهایی از این قرارداد، رسانه ای شد که نشان از سود اندک پرسپولیس از درآمدِ استفاده از برند باشگاه می دهد.

از این رو هیات مدیره پرسپولیس تصمیم به اصلاح برخی بندهای مندرج در این قرارداد گرفته است و می خواهد در جلسات ویژه ای که با شرکای تجاری فعلی خود دارد آنها را برطرف کند.

این در حالیست که سرخ ها تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به عنوان قرض از کارگزار طرف قراردادشان دریافت کرده اند. هیات مدیره سرخ ها قصد تعیین تکلیف این پول و تعیین میزان درآمد خود از این منبع را دارد.