لیگ برتر باید ادامه داشته باشد

اکبر صادقی کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در خصوص پیگیری تمرینات خود در دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: این روز‌ها در منزل تمرینات انفرادی را انجام می‌دهم و با توجه به این که نمی‌شود از خانه خارج شد، عرق‌گیری ساده‌ای را انجام می‌دهیم و بیشتر، حرکات کششی و معمولی را در خانه پیگیری می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه شرایطی به وجود خواهد آمد.

اخبار ورزشی- صادقی درباره مصدومیتی که گفته می‌شد در دوران قرنطینه و تمرینات خانگی برایش رخ داده است، بیان کرد: آن مصدومیت مشکل خاصی نبود و در یکی از حرکات خانگی، مچ پایم درد گرفت، اما جای نگرانی وجود ندارد.

او درخصوص تعویق رقابت‌های لیگ برتر و اینکه به نظرش ادامه این بازی‌ها به صلاح است یا خیر، گفت: به نظر من سلامتی بازیکنان و تماشاگران در درجه اول از هر چیزی مهم‌تر است. اما باید توجه داشت که چیزی حدود ۱۰ هفته جذاب از لیگ برتر باقی مانده است. باید مسئولان و پزشکان مربوط به این ویروس، جلساتی را برگزار کنند و با همفکری یکدیگر، تصمیم نهایی را بگیرند. هرچند که من علاقه‌مند هستم رقابت‌های لیگ باید ادامه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در خصوص اینکه گفته می‌شد بازیکنان این تیم برای کاهش قرارداد‌ها با مدیران شهرخودرو توافق کرده‌اند، تصریح کرد: ما بازیکنان هم خودمان این خبر را شنیدیم، اما به هیچ وجه چنین صحبت‌هایی بین مدیران و بازیکنان شهرخودرو رد و بدل نشده است.