همکاری با نکونام جذاب است

وحید حیدریه مدافع چپ تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه گفت: در این روزها سعی می‌کنم که مثل مابقی مردم اکثر اوقات را در خانه بگذرانم و برای کار غیر ضروری از خانه خارج نشوم.

اخبار ورزشی- سرانجام این موضوع در روند سلامتی خودمان، خانواده و جامعه بسیار اهمیت دارد. در این مدت تمام مربیان حواسشان به عملکرد بازیکنان است، تمرینات خاصی را روزانه در خانه به نحو احسن انجام می‌دهیم و البته ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان دو طرفه است. هم ما با آن‌ها در تماس هستیم و هم آن‌ها هر روز پی‌گیر تمرینات هستند.

وی در ادامه درباره همکاری با جواد نکونام در فولاد نیز افزود: من این همکاری را در سه کلمه خلاصه می‌کنم هیجان انگیز، جذاب و سخت. سخت از این نظر که آقا جواد در تمامی تمرینات و حتی زمانی که فکر می‌کنید تمرین ساده است، نگاه کاملا با دقتی دارد تا تمرکز بازیکنان به هیچ وجه از بین نرود و نکات خیلی ریز را هم می‌گوید که این موضوع واقعا در پیشرفت همه ما اهمیت داشته است. از این همکاری خوشحالم و قطعا اگر 10 بار دیگر به اول فصل برگردم و از 10 تیم هم پیشنهاد داشته باشم، قطعا کار کردن با آقای نکونام و حضور در باشگاه بزرگ فولاد را ترجیح خواهم داد.

حیدریه در ادامه درباره تعطیلی مسابقات و تاثیر روی عملکرد تیم گفت: تعطیلی قطعا به ضرر ما بوده، شرایط بسیار خوبی در لیگ داشتیم و روند رو به رشدی را طی کرده بودیم که ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد. شخصاً دلم برای فوتبال بازی کردن، تمرین و مسابقه خیلی تنگ شده است اما مهم‌تر از فوتبال، سلامتی مردم است. اگر این ویروس ریشه کن شود دوست دارم که مسابقات برگزار شود و اگر این چنین نباشد دوست دارم مسابقات تعطیل شود چرا که سلامتی مردم و خانواده‌های ما بسیار مهم است.

مدافع چپ فولاد همچنین درباره حضور آذری در باشگاه فولاد نیز گفت: در فوتبال ما مدیر ورزشی و باسابقه خیلی کم داریم،  آن‌هم مدیری که خودش ورزش حرفه‌ای انجام داده باشد. حضور و تلاش شبانه‌روزی آقای آذری در مجموعه کاملا مثبت و عالی بوده است و امیدوارم که ایشان سال‌های سال در فولاد بمانند و به موفقیت این باشگاه کمک کند تا فولاد به اهداف بزرگ برسد.

وی درباره تلاش کادر درمان در این روزها گفت: دست تک تک پزشکان و پرستاران را می‌بوسم که شبانه روز برای جامعه زحمت می‌کشند. در صفحات مجازی یا اخبار می‌بینیم که بعضی بالای 40-50 روز است که خانواده خود را ندیده‌اند و این اسمش فداکاری است و ممنونشان هستیم.