سرآسیایی: به نکونام و کادر فنی او تبریک می‌گویم

مجتبی سر آسیایی پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی جانداری هم از لحاظ فیزیکی و هم فنی بود به نکونام و کادر فنی او تبریک می‌گویم که مباحث فنی و فوتبالی را خیلی خوب اجرا می‌کنند. ما هم خیلی خوب شرایط را آنالیز کرده بودیم و فوتبال خوب و تاکتیکی اجرا کردیم ولی متأسفانه خستگی‌ها و مشکلاتی که در سفرها و این فاصله زمانی خیلی کوتاه داریم یک جایی بیرون می‌زند.

اخبار ورزشی- سرآسیایی افزود: این اشتباهات، اشتباهات فردی است که قطع یقین تأثیر خیلی زیاد خستگی بچه‌ها است و اجتناب‌ناپذیر است. بالاخره قبول کردیم در دو جبهه بجنگیم و تلاش کنیم، چاره‌ای هم نداریم و باید مدیریت کنیم. مشکلات زیادی در این مسیر داریم اما شکل بازی شکل 2 بر صفر نبود ما هم موقعیت‌های خوب و زیادی داشتیم ضمن اینکه باید به شهاب گردان تبریک و خسته‌نباشید بگویم که قابلیت‌های خوبی داشت و شرایط خوبی را برای تیمش رقم زد.

وی در اعتراض خبرنگاران به عدم حضورش در کنفرانس قبل از بازی گفت: من کلاً بعد از بازی قبلی سه جلسه تمرینی داشتم از آن سه جلسه دو جلسه ریکاوری کردیم و یک جلسه دیروز داشتیم که زمان تمرین دیروز ما مصادف با زمان کنفرانس مطبوعاتی شد. خودتان را جای من بگذارید هیچ کاری نتوانستم با تیمم انجام بدهم. فقط یک دیروز را برای مرور کارهای تاکتیکی داشتم که به من گفتند کنفرانس مطبوعاتی دارید. 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: من خواهش کردم زمان کنفرانس را جابه‌جا کنند یا قبل از تمرین من و یا بعد از آن برگزار کنند که این اتفاق نیفتاد. شما هم جای من بودید همین کار را می کردید و من ایستاده از همه شما عذرخواهی می‌کنم.