اسکوچیچ باید به ملوان حق رشد بدهد؟

پژمان نوری در مورد برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: جلسه خوبی بود مخصوصا برای باشگاه ملوان زیرا ما درگیر دو پرونده پاچنکو و دراگان اسکوچیچ هستیم.

اخبار ورزشی- وی در مورد کاهش دستمزد بازیکنان در لیگ ایران گفت: من فقط در مورد فوتبال ایران و تیم خودمان می‌گویم زیرا بازیکنان ما دستمزد زیادی ندارند و همین که بتوانیم قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنیم برای ما کافی است زیرا لیاقت بازیکنان بالا است. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا به تعهدات نسبت به بازیکنان پایبند باشد. زیرا مبالغ ناچیز است. 

مالک باشگاه ملوان در خصوص حق رشد  اسکوچیچ  به این باشگاه گفت: همان‌طور که دنبال حق رشد بازیکنان برای حضور در اروپا هستیم و با توجه به اینکه اسکوچیچ هم کارش را از ملوان آغاز کرده، بابد حق رشد خود را به ملوان بدهد. امیدوارم توافقات لازم در این زمینه بین ما و او صورت گیرد. 

نوری در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: به دلیل سلامتی بازیکنان و تماشاگران مسابقات تعطیل شده است، اما شروع مجدد مسابقات انگیزه بازیکنان را کم خواهد کرد، زیرا به دلیل هشت هفته باقیمانده باید بدنسازی کنند که از نظر روحی و روانی کار را سخت می‌کند. امیدوارم برای مسابقات زمان کافی در اختیار تیم‌ها بگذارند تا با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم‌.