مربی پرسپولیس جواب شایعات را داد

حمید مطهری در مورد شرایط تمرینی بازیکنان پرسپولیس و اینکه گفته می شود کادرفنی برنامه ای برای سرخپوشان در نظر نگرفته و بازیکنان بدون برنامه در حال تمرین انفرادی هستند، اظهار داشت: از 40 روز قبل که تمرینات تعطیل شده است مدام با بازیکنان در تماس هستیم و هر یک از اعضای کادرفنی به صورت مرتب با بازیکنان صحبت می کنیم. یکسری برنامه برای آماده سازی فیزیکی در اختیار بازیکنان قرار داده ایم. داود فنایی با دروازه بانان در تماس هست و ما هم با سایر بازیکنان. من هر روز به دو سه بازیکن در حال صحبت هستم و از این طریق با بچه ها در تماسم. متاسفانه برخی جوسازی و شایعه سازی می کنند.

اخبار ورزشی- وی در پاسخ به این سوال که اگر اعلام به ادامه لیگ شود شرایط پرسپولیس را چطور می بیند، عنوان کرد: قبل از هر چیز ما در باشگاه پرسپولیس دوست داریم بیماری کرونا ریشه کن شود تا همه مردم دنیا از شر این بیماری خلاص شوند. برای ما اولویت سلامتی مردم است. متاسفانه عده ای می گویند پرسپولیس اصرار به برگزاری بازی ها دارد درحالی که این طور نیست و سلامت همه مردم برای همه ما مهمتر از هر چیزی است. اگر مراجع تصمیم گیرنده اعلام به برگزاری بازی ها کنند ما تابع هستیم و چه بهتر که بازی ها برگزار شود. 

حمید مطهری ادامه داد: همه تیم ها دوست دارند حاصل زحمات خود را در زمین مسابقه ببینند و نتیجه این زحمت می خواهند در زمین رقم بخورد. خود فیفا و ای اف سی هم به دنبال بهتر شدن شرایط هستند و برای آنها هم حفظ جان انسان ها بر هر چیزی مهمتر است. 

وی افزود: ضمن تاکید بر اینکه منتظر تصمیم مراج ذی صلاح هستیم پرسپولیس 10 امتیاز از رقبایش جلوتر است و این اختلاف امتیاز یک یا دو امتیاز نیست که حریفان بتوانند به راحتی جبران کنند. هواداران ما توقع دارند که پرسپولیس به شرایط خوبش ادامه دهد و توقع رسیدن به قهرمانی دارند. 

مربی سرخپوشان در ارتباط با اینکه شاید رای کمیته استیناف در مورد پرونده بازی با سپاهان به نفع پرسپولیس نباشد گفت: فعلا که کمیته استیناف رایی نداده است اما درحالی که آنها هنوز تکلیف را مشخص نکرده اند اما اتفاقات آن بازی گویای همه چیز هست و همه چیز مشخص است.