اولویت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس/ شجاع ، ترابی و علیپور تمدید می کنند؟

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات بسیار زیادی است. شیوع ویروس کرونا سبب شده تا دست کم ۷ بازی این تیم تا مقطع فعلی با تعویق روبرو شود و در واقع همکاری این تیم با اسپانسر به شکل مطلوب پیش نرود. سرخ ها که ۱۱ پرونده خارجی از گذشته برایشان باقی مانده، باید حدود ۲ میلیون یورو را جور کنند اما این تنها مشکلی نیست که پرسپولیسی ها دارند.

اخبار ورزشی- مشکل دیگر، پرداخت ۴۵ درصد به اضافه پاداش ها به اعضای تیم است و البته تمدید قرارداد با بسیاری از آن ها. در هفته های اخیر چند بازیکن پرسپولیس بابت بی توجهی باشگاه در گذشته، ناراحتی خود را به شکل علنی مطرح کرده اند و باید دید مدیران پرسپولیس در این باره چه خواهند کرد.

در صورتی که رسول پناه، هاشمی و رغبتی بتوانند این عملیات بسیار سخت را با موفقیت پشت سر بگذارند، بدون تردید با شرایط بهتری از نظر هواداری کار خود را ادامه خواهند داد. در گفتگوی اخیری که سرپرست مدیرعاملی قرمزها داشته، به وضعیت سه ستاره این تیم هم اشاره شده است.

شجاع خلیل زاده؛ اولویت اول و آخر با پرسپولیس

رسول پناه که در این مدت برای پرداخت مطالبات خارجی ها تلاش کرده همچنین عنوان کرد:در صحبتی که داشتیم، شجاع خلیل‌زاده خود تاکید کرد؛ اولویت اول و آخر وی، پرسپولیس است، اما انتظار دارد که باشگاه نیز تعهداتی که داده است را عملی کند.

مهدی ترابی؛ دو پیشنهاد جدی دارد

مهدی رسول پناه که دومین ماه حضور در پرسپولیس را آغاز کرده، با اشاره به پیشنهادات  مهدی ترابی  اظهار داشت:مهدی ترابی هم به باشگاه اعلام کرد؛ با وجود آن‌که دو پیشنهاد دارد، در حال حاضر تمام فکرش را روی پرسپولیس و ادامه مسابقات متمرکز کرده است.

علی علیپور؛ ابتدای فصل قصد تمدید داشت

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مورد وضعیت  علی علیپور  نیز گفته است:او اتفاقا مطرح کرد که در ابتدای فصل قصد داشت قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کند ولی در نهایت از جانب باشگاه جواب درستی دریافت نکرد و همه چیز معلق ماند. او گفت افتخارم بازی کردن برای پرسپولیس است و هر چه دارم از همین تیم و هوادارانش است.

او در پایان اضافه کرد:هدف باشگاه حفظ تمامی ستاره‌ها است و با نظر سرمربی بازیکنان جدیدی نیز به تیم اضافه خواهند شد.