قرنطینه کار را برای ورزشکاران حرفه‌ای سخت کرده است

سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه بازی در لیگ برتر کشورمان و تیم گیتی پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد اخیرا به لیگ روسیه پیوسته و در تیم گازپروم این کشور بازی می‌کند.

اخبار ورزشی- دروازه‌بان تیم ملی فوتسال درباره شرایط این روز‌های مردم دنیا که درگیر ویروس کرونا هستند اظهار داشت: این روز‌ها درشرایط بسیار سختی قرار گرفتیم به طوری که همه دنیا درگیر این ویروس هستند و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم. به نظر من این روز‌ها باید به خوبی توصیه‌های پزشکان و متخصصین را گوش دهیم و همچنین با قرنطینه خانگی باید کمک کنیم تا هر چه زودتر زنجیره این بیماری قطع شود.

محمدی درباره شرایط خودش هم گفت: من هم به مانند بیشتر مردم سعی کردم با قرنطینه کردن خودم سهم کوچکی در قطع زنجیره این بیماری داشته باشم. به هر حال قرنطینه شدن سخت است، خصوصا برای ما ورزشکاران حرفه‌ای که باید هر روز تمرینات به خصوصی داشته باشم تا از لحاظ بدنی در شرایط فنی ایده آلی باشیم خیلی سخت است، اما سعی کردم این بحران را به فرصت تبدیل کنم و با تمریناتی که در خانه انجام می‌دهم، مخصوصا تمریناتی که هیچ موقع فکر نمی‌کردم بتوانم آن‌ها را در خانه انجام دهم، در این مدت، اما سعی کردم با این تمرینات آمادگی خودم را حفظ کنم. در نهایت برای همه مردم دنیا آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که همه در آرامش و صلح به زندگی خودشان ادامه دهند.