اوساگونا از پرسپولیس شکایت می کند؟

کریستین اوساگوآنا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که در نیم فصل به این تیم پیوسته، علیرغم رفتاری که در خصوص مطالباتش داشته هنوز نتوانسته به آن دست یابد.

اخبار ورزشی- طبق قرار اولیه قرار بود این مهاجم در زمان عقد قرارداد بخشی از تعهد امضا شده را دریافت کند اما مدیریت وقت با ارائه وعده از او خواست تا کمی برای این موضوع صبر داشته باشد.

در نهایت قرار شد اوساگوآنا ماهیانه مبلغ ۲۵ هزار دلار را بابت قرارداد ۱۵۰هزار دلاری‌اش دریافت کند. با اینحال او بعد از مدتی تنها موفق به دریافت ۲۴هزار ۸۰۰ دلار از این مبلغ شده و ماه‌هاست باشگاه بی توجه به این موضوع تنها به وعده بی سرانجام اکتفا کرده است.

مدیربرنامه بلژیکی اوساگونا به تازگی دومین نامه اعتراضی موکلش بابت بی انضباطی مالی پرسپولیس را به باشگاه ارسال کرده و تهدید کرده در صورت تداوم شرایط مجبور به پیگیری آن از طریق فیفا خواهد بود.

موضوع کنونی اوساگوآنا بی شباهت به ماجرای ماریو بودیمیر مهاجم کروات سابق پرسپولیس نیست که با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوست و بعد از دریافت تنها بخش کوچکی از مبلغ قراردادش و بی توجهی باشگاه در نهایت با فسخ یکطرفه قراردادش به فیفا شکایت کرد و اکنون حکم ۴۷۵ هزار دلاری علیه پرسپولیس دریافت کرده تا این باشگاه درگیر جریمه سنگینی بابت این انتقال نافرجام شود. مهاجم کرواتی که نتوانسته بود در زمان حضورش انتظارات را برآورده کند و با تنها یک گل زده و حکم ۴۷۵ هزار دلاری ایران را ترک کرد و اکنون اوساگوآنا نیز که در نیم فصل به این تیم پیوسته بدون گل زده و تنها با یک پاس گل در دربی در آستانه تهدیدی جدید علیه باشگاه قرار دارد.