درویش مدیر عامل پرسپولیس نمی شود

تیم مدیریتی باشگاه  پرسپولیس  در حال حاضر تکمیل نیست و هیئت مدیره این باشگاه از روزی که مهدی محمدنبی، پرسپولیس را ترک کرد، سه نفره شده است.

اخبار ورزشی- نکته جالب اینجاست که این شرایط غیرقانونی است و تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه باید حداقل پنج نفره باشد. به همین خاطر وزارت ورزش باید دو نفر دیگر را به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کند تا در نهایت یکی از آنها به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود.

سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس فعلا دست مهدی رسول‌پناه است. او که پیش از این رئیس هیئت مدیره بود، پس از جدایی محمدحسن انصاری‌فرد در اسفند ۹۸، با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه امور را در دست گرفته است. در این میان از اسامی مختلفی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام‌برده می‌شود که یکی از آنها رضا درویش، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا است.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد مذاکره‌ای با درویش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته و تمامی صحبت‌هایی که در خصوص او مطرح می‌شود، شایعه و گمانه‌زنی است. این در حالی است که گفته می‌شد با توجه به ارتباط خوبی که بین درویش و علی پروین وجود دارد، پیشکسوت نامدار پرسپولیس او را به عنوان گزینه مدیرعاملی پیشنهاد کرده، اما به نظر می‌رسد این مسئله هم صحت ندارد.

با این وضعیت باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه کسی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب می‌شود.