مدافع نساجی: سلامتی از همه چیز مهم‌تر است

در خصوص شایعاتی که پیرامون برگزاری تمرینات نساجی مطرح شده است، گفت: من در رشت هستم و در تهران حضور ندارم، اما تمرینی برگزار نکردیم، فقط یک روز از بازیکنان خواستند که در ورزشگاه کارگران تست پزشکی و کرونا بدهند. 

اخبار ورزشیوی افزود: این روزها تمریناتمان به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در روزهای اخیر هم تمرینات را به صورت آنلاین و به صورت هوازی در بیرون از خانه انجام می‌دهیم. منتظر هستیم تا سازمان لیگ یک تصمیم خوب بگیرد تا درنهایت تکلیف بازیکنان مشخص شود. 

وی در خصوص اینکه آیا مخالفت ادامه مسابقات است یا خیر، عنوان کرد: ما هم می‌گوییم مسابقات ادامه پیدا نکند، چون هیچ چیز برای خانواده‌ها مهم‌تر از سلامتی نیست. خدای ناکرده اگر اتفاقی برای یکی از بازیکنان فوتبال بیفتد خانواده آنها چه می‌کند؟ به هر حال اگر بازی‌ها آغاز شود، طبیعتاً ما باید به فرودگاه، هتل و... برویم و همین موضوع کار ما برای مبارزه با ویروس کرونا سخت می‌کند.

مدافع نساجی در خصوص اینکه بازیکنان با وجود اینکه ممکن است با تعطیلی لیگ طلب خود را دریافت نکنند، گفت: این موضوع درست است و شاید خود بازیکنان هم ضرر کنند، ولی همانطور که اشاره کردم، سلامتی آنها از همه چیز مهمتر است. من هنوز از سال گذشته در نفت مسجد سلیمان 50 درصد طلب دارم و شاید با تعطیلی بازی‌ها باز هم امسال تا شروع لیگ جدید پولی نگیریم اما ما خانواده داریم و آنها نگران ما می‌شوند. خدای نکرده اگر بازی ها شروع شود و اتفاقی بیفتد، میلیاردها پول هم ارزش ندارد در ضمن همین الان هم با وجود تمرینات خانگی، بدن‌ها افت کرده و احتمال مصدومیت بازیکنان بسیار زیاد است.