اسکوچیچ یا هندوانه دربسته!

رضا وطنخواه در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات، اظهار داشت: متولی تیم ملی، فدراسیون فوتبال بوده و مسئولیت شکست‌ها و موفقیت‌های آن با فدراسیون است. انتخاب اسکوچیچ انتقادات زیادی را به همراه داشت، اما او فعلا سرمربی ماست و باید در این مقطع حساس که تیم ملی به ۱۲ امتیاز دور برگشت برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نیاز دارد از اسکوچیچ حمایت کنیم.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال با حضور مهدی محمدنبی، تصریح کرد: نبی را از قبل می‌شناسم و امیدوارم به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق باشد و امورات تیم ملی به خوبی پیش برود. واقعیت این است که شرایط تیم ملی نگران کننده است، چون ما با سرمربی جدید نه تمرین کرده‌ایم و نه بازی دوستانه انجام داده‌ایم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون وضعیت پیش‌روی تیم ملی با اسکوچیچ ، افزود: در واقع اسکوچیچ در تیم ملی مثل هندوانه دربسته است. با این حال، من از منتقدان هم می‌خواهم که از تیم ملی در مقطع زمانی فعلی حمایت کنند.

وطنخواه در پایان در مورد شرایط این روز‌های فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ما شرایط خوبی ندارد. وضعیت تیم ملی ما مبهم است. لیگ برترمان بلاتکلیف است و هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی دارد. امیدوارم هرچه زوتر این روز‌های بلاتکلیفی تمام شود.