پولادگر: پلیدی دولت انگلیس در گرندپری عیان شد

 سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی امروز هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت عنایت ویژه ای دارد.

اخبار ورزشی- در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان است که  با کسب مدال المپیک افتخارآفرین خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط میرهاشم حسینی افزود: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت‌ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد. بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند و از تیم 8 نفره ما 4 نفر توانستند در این رویداد حضور واقعی داشته باشند. بعد از 20 سال که بر روی سکوی اول بودیم، به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.

پولادگر با تمجید از حسینی تاکید کرد: بچه های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم گرفته شد ولی امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت. این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم ها در همه زمینه ها به صورت توانمند حضور داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: آقای رنجبرپور کارهای ارزشمندی در ۴ سال گذشته انجام داده است و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشته که قابل تقدیر است.

وی درباره شرایط تکواندو در استان آذربایجان شرقی گفت: کمپ های کوچک تیم های استانی خیلی خوب است که تشکیل و مدیریت شود و استاندار آذربایجان شرقی نیز برای این موضوع رغبت دارند و امیدوارم با پیگیری های لازم از سوی هیات، حمایت‌های بیشتری جلب شود.