پرسپولیس به دنبال پوکر قهرمانی است

سعید اخباری، مربی تیم گل‌گهر سیرجان ، درباره شرایط تیم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عنوان کردخوشبختانه شرایط اردوها خوب است و دو بار هم تست کرونا دادیم در این چند روز اخیر هم همه تیم در تمرینات حضور داشتند که قطعا برای حفظ هماهنگی مثمرثمر خواهد بود. متاسفانه تنها مشکل ما نداشتن بازی‌های تدارکاتی است که در پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده هیچ برنامه‌ای برای آن صورت نگرفته بود اما خدا را شکر از دیروز مجوز بازی‌های تدارکاتی هم صادر شد. در کل چه الان و چه در زمان قرنطینه تمرینات خوبی را سپری کردیم و آماده انجام بازی‌ها هستیم.

اخبار ورزشی- او ادامه داد: گل‌گهر در ۶ بازی آخر قبل از تعطیلات خیلی خوب کار کرد و جناب جواهری هم همکاری لازم را با کادر فنی داشت. هر بازیکنی که نیاز بود را جذب کردیم و حتی مقابل تیمی مانند استقلال نتیجه خوبی کسب کردیم. اما از اتفاقات نمی‌توان فرار و یا آن را پیش‌بینی کرد. الان کرونا همه چیز را تعطیل کرده و قطعا همه از این اتفاق متضرر شدند و واقعا هم نمی‌شود انتظاری داشت. هدف ما کسب بهترین نتایج و بقا در لیگ برتر است که خوشبختانه همه نیز در تلاش هستیم.

اخباری در خصوص مخالفت برخی از تیم‌ها با ازسرگیری مسابقات گفت: من به باشگاه‌های خصوصی حق می‌دهم در این شرایط بد اقتصادی که پروتکل‌های بهداشتی هم هزینه بر شده است با تصمیمات گرفته شده مخالفت کنند. از طرفی به باشگاهی مانند پرسپولیس هم حق می‌دهم که به دنبال پوکر قهرمانی خود باشد شرایط واقعا سخت است. اما تیم گل‌گهر تابع قانون است و هر چه را که قانون اعلام کند انجام خواهیم داد.