ویسی: مربیان ایرانی می‌توانستند صد برابر ویلموتس کار کنند

عبدالله ویسی در خصوص بازی دوستانه پیکان با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این یک بازی تدارکاتی بود و ما با این بازی‌ها تلاش می‌کنیم خودمان را آماده مسابقات کنیم. چون مدت زیادی است که بازیکنان تمرین نداشته‌اند، ریسک است که به همه میدان دهیم و تلاش می‌کنیم که بازیکنان‌مان را آماده بازی 90 دقیقه‌ای کنیم. شهریار مقانلو 90 دقیقه بازی کرد و مصدوم شد. همین طور جابر انصاری مصدومیتی در این بازی‌های تدارکاتی پیدا کرد.

اخبار ورزشی- وی در خصوص مصدومیت شهریار مغانلو عنوان کرد:‌ هنوز پزشکان چیزی به ما نگفتند و امیدواریم این مصدومیت جدی نباشد. 

سرمربی پیکان در رابطه با دیدارهای تدارکاتی این تیم تاکید کرد: امروز با تیم ملی دانشجویان بازی داریم. مجبوریم بازی‌ها را به صورت فشرده هر روز یا یک روز در میان انجام دهیم تا در شرایط بدنسازی بازیکنان‌مان به شرایط ایده‌آل برسند. در حال جنگ و جدل هستیم برای موفقیت در لیگ برتر و این مصدومیت‌ها پیش می‌آید و امیدوارم در ادامه برای هیچ کسی اتفاقی رخ ندهد.

ویسی در خصوص سوژه روز این روزهای فوتبال یعنی قرارداد جنجالی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی‌گفت: ‌این ظلم است به مردم ایران، مردمی که به سختی پول در می‌آورند به این راحتی پول‌هایشان را می‌برند. مربیان ایرانی داریم که صد برابر ویلموتس می‌توانستند کار کنند و بازدهی بهتری داشته باشند و غیرت را سرلوحه کار خودشان قرار می دهند. ولی ما می‌بینیم پول سرمربی جوانان،‌ بانوان و رشته‌های دیگر را نمی‌دهند و این ظلم بزرگی به ورزشکاران‌مان است.