ماجرای حذف و بازنشر یک مصاحبه جریان‌ساز در استقلال تا استوری فرهاد مجیدی

مصدومیت‌های پرتعداد آبی‌ها قبل از آغاز دوباره لیگ برتر که به آسیب دیدگی دو بازیکن از ناحیه رباط صلیبی انجامید اتفاقاتی را در این باشگاه رقم زد که قابل پیش بینی نبود.

اخبار ورزشی - پاره شدن رباط صلیبی رضا آذری، آسیب دیدگی‌های فرشید اسماعیلی و میلاد زکی پور و سرانجام آسیب دیدگی مرتضی تبریزی از ناحیه رباط صلیبی کارد را در تیم پزشکی استقلال به استخوان رساند تا کاسه صبر دکتر ستوده پزشک باتجربه و قدیمی این تیم لبریز شده و با مصاحبه‌ای جریان ساز، انگشت اتهام را به سوی مربی بدنساز این تیم نشانه رود.

مصاحبه دکتر ستوده که به مذاق کادر فنی آبی‌ها خوش نیامده بود، دقایقی بعد از انتشار، از کانال باشگاه استقلال حذف شد. اما این تنها واکنش کادر فنی این تیم نبود و واکنش مستقیم  فرهاد مجیدی در دفاع از بدنساز خود، انتشار یک استوری بود که طی آن حمایت خود را از بدنسازش اعلام کرد.

این حمایت باعث شد تا کادر پزشکی استقلال هم در حمایت از دکتر ستوده خواهان بازنشر دوباره مصاحبه وی در کانال باشگاه استقلال شود تا مشخص شود بین کادر پزشکی و فنی آبی‌ها بر سر نحوه آماده سازی این تیم اختلاف نظر وجود دارد.

در هفته‌های اخیر هم تیم پزشکی در خصوص نحوه بدنسازی و بهینه سازی این پروسه توصیه‌هایی داشت که می‌توانست از تعداد مصدومان امروز این تیم بکاهد.

تعداد نسبتاً زیاد مصدومان آبی‌ها در دوران بدنسازی و دیدارهای تدارکاتی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و کادر فنی و پزشکی این تیم امیدوارند با رسیدن بدن‌ها به مرز آمادگی از ادامه این روند پیشگیری شود.