دروازه بان احتمالی پرسپولیس برای ادامه لیگ برتر فوتبال

روز یکشنبه پرسپولیس آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ نوزدهم را برگزار خواهد کرد و سپس شش روز تمرین خواهند داشت و به استقبال ۹ دیدار حساس و سرنوشت ساز باقی مانده از لیگ نوزدهم خواهند رفت.

اخبار ورزشی- پرسپولیس در این سال‌ها اگرچه همواره علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر شماره یک در اختیار داشته اما بوژیدار نیز در قامت دروازه‌بان ذخیره هرزمان که لازم بوده خود را نشان داده و از دروازه سرخپوشان محافظت کرده است. با این حال در لیگ نوزدهم اوضاع به شکلی متفاوت پیش رفت و رادو بیش از دیگر سال ها در درون دروازه قرار گرفت که از جمله دلایل آن حضور بیرانوند در مراسم بهترین های آسیا، تیم ملی و همچنین موضوع انتقال به آنتورپ بود که جایگاهش را تحت تاثیر قرار داد.

قرار بود که بیرو هفته گذشته راهی بلژیک شود تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و به این ترتیب رادو در ترکیب اصلی به میدان می‌رفت اما این اتفاق رخ نداد تا دوباره رقابت برای دروازه بانی بین دو گلر آماده اوج بگیرد.

در سه بازی دوستانه اخیر این دو هیچ گلی دریافت نکرده‌ و هر کدام ۱۳۵ دقیقه به میدان رفته‌ و با سیو دو پنالتی، گل محمدی را در موقعیتی ویژه قرار داده‌اند. حالا احتمالا در مقابل شهرخودرو نیز گل‌محمدی یک نیمه به هر کدام از دروازه‌بان های تیمش فرصت خواهد داد و باتوجه به عملکرد آن ها، گلر خود در مقابل پیکان را انتخاب خواهد کرد که البته بدون تردید شانس بیرانوند در این زمینه بیشتر است.