جانشین بیرانوند در پرسپولیس

جانشین علیرضا بیرانوند بعد از برگزاری دوباره لیگ برتر فوتبال کشور از دغدغه های ذهنی هواداران پرسپولیس است و اینکه چه کسی قرار است جانشین بیرانوند در پرسپولیس شود و دروازه این تیم را حفاظت نماید.

اخبار ورزشی- گزینه های مختلفی برای جانشینی بیرانوند در پرسپولیس مطرح می شود که در این مطلب به آن می پردازیم:

رادوشوویچ جانشین اول بیرانوند

به گزارش افکارنیوز، رادوشوویچ دروازه بان با تعصب و البته نیمکت نشین پرسپولیس را باید مهمترین و جدی ترین گزینه علیرضا بیرانوند دانست.

رادوشوویچ جانشین اول بیرانوند

گلر کرواتی که حالا برای همه هواداران پرسپولیس از محبوبیت خاصی برخوردار است و در زمان های مختلفی که جانشین بیرانوند چه در بازی های لیگ برتر فوتبال و چه در جام حذفی بوده توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.


بیشتر بخوانید:اقدام عجیب علیرضا بیرانوند در اینستاگرام !/عکس


مهمترین خصوصیت رادوشوویچ این است که نشان داده عاشق پرسپولیس است و با همین عشق و پشتکار و بدون حاشیه دروازه بان مطمئنی برای جانشین شدن بیرانوند باشد.

نکته جالب درباره رادوشوویچ این است که این دروازه بان شماره 44 را از ابتدای حضورش در پرسپولیس به تن کرده است و حتی علیرضا بیرانوند نیز گفته بود که شماره یک سال آینده در پرسپولیس برای رادوشویچ است اما این دروازه بان می خواهد شماره 44 را از تن در نیاورد.

پیام نیازمند جانشین بیرانوند؛ خیلی دور خیلی نزدیک

یکی از گزینه های جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس پیام نیازمند است. دروازه بان خوش قد و قامت و البته ملی پوش و جوان که حالا به عنوان یکی از چهره های آینده دار فوتبال ایران شناخته می شود.

گلر مطمئن سپاهان گفته می شود یکی از گزینه های جانشینی بیرانوند است اما اینکه آیا پیام نیازمند پرسپولیسی است یا استقلالی سوالی است که ذهن هواداران پرسپولیس را به خود مشغول کرده است.

پیام نیازمند پرسپولیسی می شود؟

پیام نیازمند اخیرا در خصوص شایعات جدایی اش از سپاهان گفت: نگفتم حتما به اروپا می‌روم و امکان ندارد چنین چیزی بگویم. گفتم اگر پیشنهاد خوبی بیاید، ترجیح می‌دهم به اروپا بروم. من با سپاهان قرارداد دارم و یک بند جدایی هم هست که در ازای مبلغی می‌توانم به اروپا بروم و گفتم اگر شرایط خوب باشد و تیم مشکلی نداشته باشد، دوست دارم فصل بعد به یک تیم خارج از کشور بروم. من یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم.


بیشتر بخوانید:رادوشویچ شماره یک پرسپولیس می شود؟


این احتمال وجود دارد همانطور که نیازمند را گزینه نزدیکی به پرسپولیس برای جانشینی بیرو باید دانست اما این گلر مطمئن می تواند در اروپا نیز بر اساس قابلیت هایش ادامه دهد و بیشتر پیشرفت کند و از سوی دیگر سپاهان نیز بعید است راضی شود او را به پرسپولیس دهد.

امیر عابدزاده و احتمال جانشینی بیرانوند

امیر عابدزاده به عنوان یک دروازه بان پرسپولیسی شناخته می شود. بازیکنی که فوتبال خود را از آکادمی باشگاه پرسپولیس آغاز کرد و پس از چند سال حضور در آکادمی باشگاه‌های انگلیسی و بازی در آمریکا به ایران برگشت و زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست.

امیر عابدزاده و احتمال جانشینی بیرانوند

جالب آنکه در آن دوران یحیی گل‌محمدی ابتدا دستیار ژوزه و سپس سرمربی پرسپولیس شد، اما فرصت بازی در دیدار‌های رسمی به عابدزاده جوان نرسید. پسر عقاب آسیا در ادامه به راه‌آهن رفت و سپس راهی پرتغال و تیم ماریتیمو شد. امیر عابدزاده در لیگ پرتغال خوش درخشید تا توسط کارلوس کی‌روش برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شود و حتی به بازی هم گرفته شد. عابدزاده همواره از کارلوس کی‌روش به نیکی یاد کرده و می‌گوید: «کی‌روش یک جنتلمن واقعی است که دانش زیادی از فوتبال دارد. بعد از هشت سال کار در تیم ملی فوتبال ایران جای خالی او احساس می‌شود.

او تأثیر زیادی روی فوتبال ایران داشت. کی‌روش باعث بالا رفتن انتظارات از تیم ملی ایران شد. همان‌طور که دیدید جانشین او نتوانست در این شرایط دوام بیاورد و ثبات او را داشته باشد. من خودم افتخار می‌کنم که شاگرد او بودم و باید بگویم چیز‌های زیادی از کی‌روش یاد گرفتم.»

حالا شنیده می‌شود به پرسپولیسی‌ها و یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده امیر عابدزاده را زیر نظر بگیرد. در حال حاضر پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ را در اختیار دارد که سه ساله قراردادش را تمدید کرده و یحیی گل‌محمدی هم اعتقاد زیادی به او دارد، اما می‌خواهد کنار این گلر کروات یک رقیب گردن‌کلفت هم داشته باشد. آیا این رقیب گردن‌کلفت پسر عقاب سابق آسیا خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید!