فکر کردن به گذشته فایده ندارد و باید به فکر بازی های باقیمانده بود

سپاهان به عجیب‌ترین شکل ممکن در دیدار هفته بیستم مقابل پرسپولیس به میدان نرفت. دیداری که قرار بود روز ۴ اسفند در اصفهان برگزار شود؛ سرخپوشان طبق قانون و رأس ساعت تعیین شده در ورزشگاه بودند، برای گرم کردن بدن‌ها به زمین رفتند و حتی آماده شروع مسابقه بودند، اما از آنجا که سپاهانی‌ها حاضر به شروع بازی نشدند، به خواسته داور و با گزارش ناظر این مسابقه، بازی لغو شد و سرخپوشان به هتل برگشتند. بعد هم مشخص شد سپاهانی‌ها به جای گرم کردن بدن‌ها در زمین چمن، از رختکن خارج شده و در راهروی ورزشگاه نقش جهان به گرم کردن بدن‌ها پرداختند؛ اتفاقی که تصور آن هم آسان نیست چه رسد به باور آن!

اخبار ورزشیاز آن زمان تا به حال، همه ارکان و اعضای تیم و باشگاه سپاهان سکوت اختیار کردند و حرفی نزدند هر چند این موضوع به ضررشان شد زیرا نه تنها نتیجه ۳- صفر به سود پرسپولیس شد بلکه مسعود تابش مدیرعامل وقت باشگاه نیز مجبور به استعفا و کناره گیری از سمت خود شد. از سوی دیگر، شایعاتی مطرح می‌شود با این مضمون که احتمال دارد در ادامه این اتفاقات، تغییراتی در کادر فنی در پایان فصل شاهد باشیم.

با این حال، بالاخره یک نفر وارد عمل شد و در مورد آن اتفاقات یا تبعاتش برای سپاهان صحبت کرد. این فرد، محمدرضا حسینی وینگر تکنیکی و فوتبالیست بااخلاق سپاهان بود. او گفت: «ما با تیم صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف داریم که این اختلاف کم نیست، ولی ۹ بازی دیگر باقی‌مانده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. متأسفانه قبل از تعطیلی بازی‌ها در چند بازی ساده امتیاز‌های بدی از دست دادیم که به ضررمان تمام شد، ولی واقعیت این است که هنوز چیزی برای ما تمام نشده. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم. همچنین در مورد اتفاقات مسابقه با پرسپولیس زیاد صحبت کردیم. ما قصد داشتیم بازی کنیم و همه می‌دانند چه شرایطی ایجاد شد. انتظار من این بود که کمیته‌های انضباطی و استیناف رأی به تکرار بازی بدهند ولی متأسفانه نتیجه به ضرر سپاهان شد. آن بازی می‌توانست کلید قهرمانی ما باشد ولی دیگر فکر کردن به گذشته فایده ندارد و باید به ۹ بازی باقیمانده و همچنین جام‌حذفی فکر کنیم. امیدوارم امسال حداقل یک جام کسب کنیم.»