واکنش سرپرست استقلال به احضار فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق

سعید رمضانی در خصوص شرایط این روز‌های  استقلال  و مسائل جاری در این باشگاه در آستانه دیدار حساس برابر سایپا و البته بعد از توفان حواشی و اتفاقات جنجالی دیدار با فولاد خوزستان به صحبت پرداخت. طی روزهای گذشته شرایطی بر تیم آبی‌پوش پایتخت حاکم بود که رمضانی در این مصاحبه به بخشی از مشکلات و حواشی اشاره کرده و در خصوص این وضعیت صحبت می‌کند که می‌خوانید: 

بازی به بازی پیش می‌رویم
اخبار ورزشی- او در ابتدا عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. دیدار با فولاد برای ما تمام شده و بعد از این بازی، تمام تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی گذاشتیم. در سه جام حضور داریم و نباید با یک باخت در شرایط آن بازی باقی بمانیم.

دلیل شکایت سیدعلی را متوجه نمی‌دانم 
وی در خصوص شکایت سیدمهدی سیدعلی داور دیدار با فولاد از فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق، اضافه کرد: من هم این موضوع را شنیدم، اما واقعا اینکه دلیل شکایتش چیست را نمی‌دانیم. مجیدی فقط از سیدعلی سوال کرد که چرا علی کریمی را اخراج کردی؟ آیا این سوال اخراج دارد؟ واقعا بعد از اخراج مجیدی، همه اعضای نیمکت ما شوکه شدند و آن اتفاقات بعدی افتاد.

تشخیص دادیم دیاباته برود
سرپرست تیم استقلال درباره سفر دیاباته به فرانسه تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیدیم بازیکنی که فکرش پیش تیم نیست باید برای مدتی هم شده، از تیم جدا شود و زمانی که تمرکزش را به دست آورد، به جمع‌مان برگردد. دیاباته فقط به فکر متولد شدن بچه‌اش‌ بود و کادرفنی تشخیص داد او به فرانسه برود اما این بازیکن روز چهارشنبه بازمی‌گردد.

بازیکنان درخواستی برای جریمه عارف نداشتند 
رمضانی درخصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان خواسته‌اند عارف غلامی را جریمه کنید افزود: اصلا چنین چیزی صحت ندارد که بازیکنان چنین درخواستی داشته باشند قطعا اگر هم چنین مباحثی وجود داشته باشد درون‌تیمی خواهد بود و داخل باشگاه حل می‌شود.

تکلیف فرشید مشخص نیست
رمضانی درباره مصدومان و محرومان استقلال مقابل سایپا افزود: مرتضی تبریزی، رضا آذری و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته فرشید اسماعیلی هم مصدومیتش کامل برطرف نشده و کادرفنی برای بازی کردن به او به جمع‌بندی نرسیده است. علی کریمی و عارف غلامی و سرمربی تیم هم محرومان بازی با سایپا هستند.