صادقی: نتیجه برای ما خوب بود

ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی صورت گرفت. استقلال به دلیل بازی 5 روز پیش، در ریتم بود اما ما 4 ماه بود که بازی نکرده بودیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: در نیمه اول اصلا خوب کار نکردیم ولی در نیمه دوم فرصت‌های خوبی داشتیم. البته استقلال مالک توپ و میدان بود ولی از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که با تمام وجود کار کردند. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیرم و رتبه خودمان را تغییر بدهیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از تساوی مقابل استقلال راضی است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه از حریف عقب بودیم، این نتیجه برای ما خوب بود. هدف ما این بود که 3 امتیاز را بگیریم اما این نتیجه هم خوب بود.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است تیمش جایگاهش را تغییر بدهد، عنوان کرد: با یک و 2 امتیاز می‌توان رتبه را تغییر داد. تا تیم نهم جدول امتیازات خیلی به هم نزدیک است و این ما را امیدوار می‌کند.

صادقی در خصوص تست کرونای یکی از بازیکنانش و غیبت حسین‌زاده، گفت: امیرحسین حسین زاده جوان خوب و یکی از بهترین های ما در نیم فصل اول بود. امیدوارم او زود به تیم ما برگردد. برای امید دره نیز آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی درباره نظرش درباره برگزاری مسابقات گفت: این را باید با افراد متخصص بسپاریم. آنها باید شرایط را در نظر بگیرند. شغل ما هم همین است. امیدوارم هیچ بازیکن و خانواده‌ای درگیر این بیماری نشوند.

سرمربی سایپا در خصوص داوری و اعتراضش به حیدری گفت: مشکل خاصی نبود. این اتفاقات در جریان بازی کاملا طبیعی است.