کار سخت شاگردان سراج برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال صنعت نفت رقابت‌های این فصل را با هدایت دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی ایران آغاز کرد و با نمایش‌های درخشان برابر حریفان موفق شد در جمع تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد.  

اخبار ورزشی- پس از جدایی اسکوچیچ، مسئولان این باشگاه، بهنام سراج که یک مربی بومی به شمار می‌رفت را به عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کردند و او در نخستین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر، ۴ شکست، ۲ پیروزی و یک تساوی به دست آورد.  

صنعت نفت اکنون با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و با با تراکتور رده دومی ۷ امتیاز اختلاف دارد. پیروزی در بازی خانگی شب گذشته برابر استقلال، اوضاع شاگردان سراج را در جدول بهتر می‌کرد، اما آن‌ها نتیجه را واگذار کردند تا امیدهایشان برای آسیایی شدن کم رنگ شود.

صنعت نفت تا پایان لیگ نوزدهم ۵ بازی دیگر در پیش دارد و علاوه بر مصاف با مدعیانی، چون سپاهان و شهرخودرو، باید با تیم‌های قعرنشین شاهین شهرداری و پیکان نیز بازی کند که برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر تلاش می‌کنند و به همین دلیل بازی برابر چنین تیم‌های دشواری‌های خاص خودش را دارد.

در صورتی که شاگردان سراج بتوانند در ۵ هفته پایانی لیگ نتایج خوبی بگیرند و دیگر تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست بدهند، صنعت نفت می‌تواند شگفتی ساز لیگ نوزدهم شود و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.