فرشاد پیوس به سیم آخر زد

فرشاد پیوس در آستانه دیدار حساس تیمش در لیگ دسته دوم که می‌تواند حکم به صعود تیم تالشی بدهد، به اتفاقات دیگر دیدار این گروه واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی- پیوس در اینباره می‌گوید: پاس همدان در آستانه بازی با مس شهر بابک اعلام کرده که تیمش ۶ بازیکن کرونایی دارد و به دنبال تعویق این بازی است. مگر می‌شود با ۶ کرونایی بازی لغو شود و این میانگین اصلا برای لغو بازی که اعلام شده ۲۵ درصد اعضا نمی‌تواند انجام شود.

سرمربی چوکای تالش در ادامه گفت: از مسوولان عزیز خواهش می‌کنم فوتبال را سیاسی نکنند و بگذارند این فوتبال برای لذت و خوشحالی ما باقی بماند. پاس همدان تاکنون ۹ امتیاز ناجوانمردانه گرفته و تیم‌های ایرانجوان و هف سمنان مقابل آن حاضر نشده و یک تیم دیگر هم ساعت ۱۰ صبح به همدان رفت و ساعت ۲ بازی کردند!

فرشاد پیوس در ادامه با اشاره به حساسیت بازی گفت: ما مدعی صعود هستیم و چرا اکنون باید بازی همزمان ما با گچساران و در سمت مقابل پاس همدان با مس شهر بابک اینچنین شود و حریف در فاصله ۲۴ ساعت به بازی اعلام کند ۶ کرونایی دارد و در آن حاضر نشود و به دنبال تعویق بازی باشد.

وی در پایان گفت: این حق مردم تالش نیست که زحمات آنها اینچنین نادیده گرفته شود و ما احتیاج به هیچ حمایت و نگاه ویژه نداریم و فقط خواهان اجرای عدالت و قانون هستیم.