حواشی جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس+جزئیات

سرخپوشان پایتخت پس از شکست مقابل ذوب آهن راهی رختکن شدند تا برای جشن قهرمانی آماده شوند. عوامل سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس برنامه هایی ویژه برای جشن قهرمانی دارند و اینجا میتوانید حواشی این جشن را پیگیری کنید:

سرخپوشان پایتخت پس از شکست مقابل ذوب آهن راهی رختکن شدند تا برای جشن قهرمانی آماده شوند. عوامل سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس برنامه هایی ویژه برای جشن قهرمانی دارند و اینجا میتوانید حواشی این جشن را پیگیری کنید:

۲۳:۳۹ - سیدجلال حسینی: حفظ قهرمانی کار سختی است. خوشحالم که هواداران خوشحال شدند.

۲۳:۳۷ - پرسپولیسی ها در مقابل دوربین تلویزیون شعار «چمپیونه - چمپیونه» را سر دادند.

۲۳:۳۶ - بوژیدار رادوشوویچ تصویر خود و همسر و پسرش را روی پیراهنش چاپ کرده‌است.

۲۳:۳۵ - علیپور: امیدوارم قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم بشویم.

۲۳:۳۲ - محمدحسین کنعانی به صورت یزله رقصید تا به قول خود عمل کرده باشد.

۲۳:۳۱ - بازیکنان پرسپولیس با حرکت موزون قهرمانی را جشن می‌گیرند.

۲۳:۲۹ - جام با دستان سیدجلال حسینی بالا رفت.

۲۳:۰۵ - کیت قهرمانی پرسپولیس که تولیدی شرکت آل اشپورت است، در تن حمید مطهری رونمایی شد. این کیت با عدد چهار، چهار قهرمانی اخیر سرخ ها را به نمایش گذاشته است.

۲۲:۵۷ - بازیکنان تیم پرسپولیس هنوز وارد چمن نشده‌اند و احتمالا جشن قهرمانی تا بامداد روز شنبه طول خواهد کشید.

۲۲:۵۳ - وزیر ورزش و جوانان در استادیوم آزادی حضور دارد و در جشن قهرمانی سرخ ها حضور خواهد داشت.

۲۲:۵۰ - افشین پیروانی: دستیاران آقای برانکو و یک مقدار از او پول او پرداخت شده و پنجره ما بسته نمیشود و امتیاز هم کسر نمی‌شود. این بحث هایی که می‌شود مربوط به الان نیست و برای گذشته است. شاید از هواداران برای شأن و کلاس باشگاه کمک بخواهیم.

۲۲:۴۶ - گل محمدی: باخت برابر ذوب آهن را برعهده می‌گیرم. من نتوانستم آنطور که باید و شاید به بازیکنان انگیزه بدهم.

۲۲:۴۵ - خاموش شدن پروژکتورهای ورزشگاه آزادی و نورپردازی از قسمت جایگاه ها سبب شده تا ورزشگاه آزادی حال و هوای متفاوتی داشته باشد و جشن به سبک تیم های اروپایی برگزار شود.

 

مراسم قهرمانی پرسپولیس

 

۲۲:۴۴ - حدود ۲۰ عضو از کانون هواداران پرسپولیس اجازه حضور روی سکو را به دست آورده اند و شروع به خواندن سرود قهرمانی کردند.

 

مراسم قهرمانی پرسپولیس

۲۲:۴۳ - با توجه به خالی بودن سکوها، روی جایگاه روبرو نیز نورپردازی جالبی صورت گرفته است.

۲۲:۴۲ - یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مدعی شده بود برخلاف سوپرجام اینبار به دنبال این خواهد بود تا با برد جشن قهرمانی را برپا کند، بعد از شکست کاملا ناراحت بود و با درخواست مکرر میثاقی و پیروانی راضی به گفتگو شد.

 

۲۲:۴۱ - رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس که به تازگی به جمع اعضای کادرفنی ذوب اضافه شده، بعد از سوت پایان بازی به سمت پرسپولیسی‌ها رفت و قهرمانی را تبریک گفت.

۲۲:۴۰ - مسوولان اجرایی برای جشن قهرمانی بعد از خالی شدن زمین بلافاصله کارهای خود برای برپایی سکو و سن قهرمانی و همچنین آتش بازی جشن قهرمانی را آغاز کردند.

 

۲۲:۳۵ - بارش باران لحظاتی بعد از سوت داور در استادیوم آزادی شرایط جوی خاصی را شکل داده است.

۲۲:۳۲ - پرسپولیسی‌ها که قصد حضور زودهنگام در رختکن را داشتند، با درخواست سیدجلال حسینی به سمت زمین برگشتند و بعد از تبریک به ذوبی‌ها دوباره راهی رختکن شدند.

۲۲:۳۰ - بازیکنان ذخیره ذوب آهن لحظاتی بعد از سوت داور داخل زمین شدند و شادی خود را بابت این سه امتیاز ارزشمند به نمایش گذاشتند.