به گزارش افکارنیوز، وحيد طالب لو در گفتگو با خبرنگار در خصوص ديدار تيم هاي فوتبال شاهين و استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما در اين بازي خانگي بدنبال کسب سه امتياز بوديم اما متاسفانه نتيجه اي بهتر از تساوي بدست نياورده ايم اما اين موضوع نبايد باعث شود که هواداران در سه بازي باقي مانده ليگ دست از حمايت ما بردارد چون من مطمئن هستم که شاهين سقوط نکرده و در ليگ برتر باقي مي ماند.



طالب لو ضمن گلایه از عملکرد ترکی اظهار داشت: ما دو هفته است که چوب اشتباهات داوری را می خوریم در بازی هفته قبل خود مقابل مس کرمان داور باید در دقیقه ۱۰ بازی دروازه‌بان این تیم را اخراج می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد ضمن اینکه در آن بازی داور اشتباهات تاثیرگذار دیگری نیز به ضرر تیم ما داشت.



وی افزود: پیش از آنکه دروازه تیم ما از روی یک ضربه کرنر باز شود بازیکن تیم استقلال بر روی من مرتکب خطا شده بود و من حتی این موضوع را به ترکی را نیز گفتم.

دروازه بان تیم فوتبال شاهین در خصوص ادامه اعتراضات خود به داور گفت: متاسفانه در یک صحنه یرکوویچ مهاجم تیم استقلال بطری آب را به سمت تماشاگران ما پرتاب کرد که در آنجا هواداران معلول ما نیز حضور داشتند که اگر بطری با آنها برخورد می کرد معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد بلافاصله من اعتراض خود را نسبت به این حرکت یرکوویچ به داور اعلام کردم و از او خواستم که نسبت به این حرکت عکس العملی نشان دهد اما این اتفاق نیفتاد.

وي در خاتمه در پاسخ به اين پرسش که آيا از باشگاه شاهين به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کرده ايد گفت: من شکايتي از باشگاه شاهين ندارم و برخي از رسانه ها براي آنکه بين رفاقت بازيکنان شکاف ايجاد شود با مطرح کردن اين موضوع شيطنت کرده اند.