مربی استقلال: پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم زمان بازی فینال جام حذفی شرایط سختی برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد می‌کند، چون بدون استراحت باید وارد بازی‌ها شوند. آنهم در شرایطی که لیگ فرسایشی بود. در نهایت فدراسیون کمکی به نمایندگان ایرانی نکرد و نمی‌دانم چطور به این نتیجه رسیدند بازی‌ها در زمان قبلی برگزار شود. امیدوارم حداقل بازی جذابی از آب در بیاید.

وی در ادامه افزود: بازی‌های پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم که تیم خوبی دارد. با وجود اینکه سه بازیکن مصدوم داریم که روی تیم تأثیر می‌گذارد، اما آنقدر بازیکن خوبی داریم که نبود این بازیکنان را پوشش بدهند. خبر خوب این بود که علی کریمی به تمرینات تیم برگشت. بازی دربی سخت خواهد بود، چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند. هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی خواهد بود.

قطعا این شرایط باعث می‌شود، فرصت‌های گل شاید کمتر بوجود بیاید، اما دنبال این هستیم مانند بازی‌های گذشته بازی خوبی انجام دهیم. تیمی که از معدود موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده دربی خواهد بود. در این هفته سعی کردیم آرامش را به تیم بیاوریم و بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم در بازی خوب بتوانیم به فینال برویم.