واکنش مدیربرنامه‌های گل محمدی به جنجال‌های اخیر

در هفته های اخیر برخی مباحث مبنی بر دخالت مدیر برنامه های یحیی گل محمدی در امور نقل و انتقالاتی و  درخواست عجیب این مدیربرنامه از بازیکنان مد نظر سرمربی پرسپولیس   مطرح شده است.

اخبار ورزشی- حمیدرضا مشهدی، درباره این موضوع اظهار داشت: ابتدا فکر می کردم شاید مطرح کردن چنین بحثی یک شیطنت باشد ولی الان اطمینان دارم یک گروه خاص دنبال تخریب من هستند. امروز هم با حضور در حراست فدراسیون فوتبال از این افراد شکایت کردم.

وی افزود:  با مشورت یکی از وکلای مجرب شکایتی را برای ثبت در دادگاه رسانه علیه یک کانال خاص و چند پیج منتسب و عوامل آنها تنظیم و تا چهارشنبه رسما این شکایت را انجام می دهم.

 مدیربرنامه های یحیی گل محمدی ادامه داد: از امروز که لیست خرید باشگاه پرسپولیس مشخص و رسانه ای شده واقعیت جعلی بودن و کذب بودن حرف های این افراد مشخص شده است و دلیل سکوت من هم در این چندروز همین موضوع بود.

مشهدی تصریح کرد: همیشه افرادی بودند که با شلوغ کردن فضای مجازی و رسانه ای دنبال رسیدن به هدف کثیف خودشان بودند. آنها بدون ارائه یک مدرک و فقط با اعلام اینکه شنیده می شود دنبال تخریب افراد رفته اند. مطمئن باشید پیگیر شکایت از افرادی خواهم بود که در فضای مجازی علیه من چنین جوی راه انداخته اند.