رضا مهاجری سرمربی مس کرمان شد

 او جانشین مجتبی حسینی شد. رضا مهاجری فصل گذشته سرمربی نساجی بود که در پایان هفته بیستم به دلیل بیماری از اردوی این تیم جدا شد. نساجی با درخشش در 10 هفته پایانی مسابقات را با رده نهمی به پایان برد و هم اکنون بازیکنان این تیم یک به یک به دیگر تیم های لیگ برتری ملحق می شوند و این بدین معنی است که رضا مهاجری در نساجی تیم خوبی را بسته بود. 

اخبار ورزشی- صعود به همراه سیاه جامگان به لیگ برتر در کارنامه رضا مهاجری دیده می شود و او اینبار باید این مسیر سخت را در مس کرمان طی کند. مس در فصلی که گذشت به همراه مجتبی حسینی نتایج خوبی در بازی های دسته اول گرفت و تنها یک گل در رقابت با آلومینیوم اراک برای صعود به لیگ برتر کم آورد. 

رضا مهاجری مدت ها بود که در لیگ برتر مربیگری می کرد؛ به خصوص تیم پدیده که اکنون شهر خودرو نام دارد. او در پدیده تیم خوبی ساخت که چشم نواز بازی می کرد و اینبار مجبور به بازگشت به لیگ یک شده است؛ هر چند مس کرمان از تیم های خوب لیگ یک به حساب می آید که ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد و رضا مهاجری می تواند بار دیگر به همراه این تیم به لیگ برتر برگردد و دوباره مربیگری در این لیگ را تجربه کند.