توصیه بیزن ذوالفقار نسب به یحیی گل محمدی

بیژن ذوالفقارنسب درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی که حاشیه‌ها و اختلافاتی را بین کادرفنی و مدیریت باشگاه به وجود آورده است صحبت کرد.

اخبار ورزشی- وقتی باشگاه مشکلات مالی بسیار زیادی در گذشته بابت نحوه بستن قرارداد با بازیکنان و مربیان خود داشته و تقریبا در تمام پرونده ها نیز شکست خورده است باید رفتار محتاطانه تری در عقد قراردادهای حقوقی داشته باشد. این شرط الزامی برای باشگاه های فوتبال ایران است.

*رفتارها در باشگاه پرسپولیس عجیب به نظر می رسد. مدیر و مربی اش استعفا می دهند. همدلی لازم وجود ندارد. متاسفانه اقتدار مدیریتی را شاهد نیستیم. مدیر پرسپولیس باید قدرتمندانه رفتار کند. وقتی او ضعف تصمیم گیری داشته باشد رختکن نیز ناخوداگاه به حاشیه می رود.

*از روزی که لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی به اتمام رسید، شنیده ام یحیی گل محمدی سه بار استعفا داده است. این موضوع باعث نگرانی هواداران می شود. وقتی این استعفاها نه حالت اجرایی پیدا می کند و نه تکذیب می شود طرفداران باشگاه را نیز دچار استرس می کند. نباید ایجاد سرگردانی کرد.

*پرسپولیس در درون دروازه مشکل دارد و هر روز هم همچنان صحبت از اضافه شدن افراد جدید به مجموعه بازیکنان پرسپولیس شنیده می شود. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در پایان روزهای آینده رقم می خورد. پرسپولیس تیمی است که هنوز طلب برانکو را پرداخت نکرده و یکی دو روز دیگر هم از سوی فیفا محروم می شود.

* گل محمدی مربی خوبی است ولی باید مراقب رفتارهایش باشد. او نتایج خوبی گرفته است ولی نباید آن را تحت تاثیر این موضوع قرار بدهد. تک تک کلمه های یحیی گل محمدی زیر ذره بین است. همه روی او حساب می کنند و باید مراقب تصمیم گیری هایی خود باشد.