به گزارش افکارنیوز، بعد از حذف بارسا از چمپيونزليگ و شکست در ال کلاسيکو که اميدهاي قهرماني اين تيم در رقابت هاي اين فصل لاليگا را به کمترين حد ممکن رساند، اکنون ماندن يا رفتن گوارديولا، مهمترين مسئله باشگاه کاتالاني است.

امروز ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا به همراه جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس و آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی باشگاه، به خانه سرمربی آبی و اناری ها رفتند و جلسه ای سه ساعته با او داشتند.

براساس گزارش ها، در این جلسه، روسل اعلام کرد حاضر است یک چک سفید به گواردیولا بدهد تا او قراردادش را با بارسا تمدید کند؛ این به آن معناست که گواردیولا با هر شرایط و تا هر زمانی که بخواهد می تواند در بارسا بماند.

اما نشانه ها چندان امیدوار کننده نیست. گفته می شود تصمیم نهایی اش برای جدایی را گرفته و تنها به این دلیل که قصد دارد پیش از اعلام رسمی آن به مدیران باشگاه، در تمرینات با بازیکنان تیمش صحبت کند، از اعلام آن خودداری کرد.

البته دلايل او براي ماندن هم کم نيست. داشتن يک کادر فني که در سه سال اخير بهترين عملکرد را داشته، تمايل بازيکنان و حمايت هواداران که حتي بعد از حذف از ليگ قهرمانان نيز سرمربي تيم شان را تنها نگذاشتند، از مهمترين آنهاست.