افشاگری رسول پناه درباره قراردادهای بازیکنان پرسپولیس

مهدی رسول پناه مدیرعامل جدید پرسپولیس در ماه های اخیر صحبت های عجیبی را مطرح کرده است؛ از آرزوی موفقیت برای جدا شده های پرسپولیس قبل از آغاز نقل و انتقالات تا تلفظ اشتباه نام بشار رسن که همگی واکنش های مختلفی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشتند.

اخبار ورزشی- او در جدیدترین صحبت های خود یک وعده جدید را داده است: «انتشار قرارداد بازیکنان ». وی البته پیش‌تر هم وعده هایی داده بود که هیچ یک رنگ واقعیت به خود نگرفتند؛ از جمله پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا مرداد ماه و همچنین مصالحه با گابریل کالدرون.

نفر اول باشگاه پرسپولیس دیروز با طرح ادعای انتشار قراردادها گفت: حاضرم در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنم و قراردادهای فصل گذشته و این فصل را نشان بدهم تا همه هواداران بدانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

گفته می‌شود پرسپولیسی ها این فصل با سقف قرارداد ۳.۵ میلیاردی نقل و انتقالات را سپری کردند و همین موضوع مخالفت برخی از بازیکنان نظیر علی علیپور را هم به همراه داشت.

رسول پناه که تلاش می‌کند نظر هواداران را جلب کند، ادعا میکند که چندی قبل این قراردادها را به طرفداران ناراضی پرسپولیس که در مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند، نشان داده اما هنوز هیچ یک از تجمع کنندگان این صحبت را تایید نکرده اند.

در نهایت باید دید این مدیر جدید که در اولین تجربه ورزشی به صندلی ریاست باشگاه پرسپولیس رسیده آیا این وعده اش را عملی می‌کند یا خیر؟ همچنین شاید در پاسخ به این صحبت ها مدیران دیگر باشگاه ها نیز برای انتشار قرارداد بازیکنان خود پای به میدان بگذارند.