گلایه پرسپولیس از برگزار کنندگان لیگ قهرمانان آسیا قبل از بازی با النصر

 افشین پیروانی درباره حضور ناظر دیدار پرسپولیس و النصر در تمرین شاگردان یحیی گل محمدی اظهار داشت: با توجه به این که نشست‌های هماهنگی و مدیران تیم‌ها غیر حضوری و به شکل وبینار برگزار می‌شود، ناظر بازی حضوری به محل تمرین پرسپولیس آمد و ما را دید.

وی افزود: در زمان حضور خود بحث پیراهن‌هایی که باید به نشست هماهنگی می بردیم و زمان این نشست را اعلام کرد. در این نشست به ما تذکراتی داد و ما هم نکات مدنظر خود را به ناظر اعلام کردیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: یکی از تذکرات ما دمای داخل ورزشگاه بود. یک روز داخل ورزشگاه خیلی سرد است که بازیکنان مجبور می‌شوند از پتو استفاده کنند مانند بازی با السد که بازیکنانمان از سرما به خودشان می‌لرزیدند اما در دیدار مقابل پاختاکور دمای داخل ورزشگاه خیلی گرم بود. 

پیروانی تصریح کرد: گله‌ای هم از ناظر بازی با النصر داشتیم و به وی گفتیم زودتر از ما و شما افراد دیگری متوجه می‌شوند داور بازی چه کسی است. مقابل پاختاکور ظهر بازی فهمیدیم داور کیست اما یکسری رسانه‌های خارج از ایران و کشورهای دیگر نام داور بازی را می‌دانند و آن را اطلاع‌رسانی می‌کنند. حتی برای همین بازی با النصر هم من از طریق رسانه‌های خارجی متوجه شدم داور چه کسی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اصلاً قشنگ نیست مدیر و یا مسؤولان تیم پرسپولیس و یا حتی ناظر بازی نام داور را ندانند اما افرادی در کشورهای دیگر در روزنامه‌هایشان از آن مطلع باشند.  این مسائل را به ناظر گوشزد کرده و خبرهایی که از ایران برای من فرستادند به وی نشان دادم، خودش هم قبول کرد.

وی افزود: در نهایت امیدوارم اتفاق‌هایی بیفتد که به سود فوتبال ایران و پرسپولیس باشد. الان نماینده ایران هستیم و ان‌شاءالله اتفاق‌های خوبی برای ما رقم بخورد.