پخش زنده کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز 24 فروردین 1402

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز 24 فروردین 1402 از ساعت 15:30 آغاز می شود.

 

پخش زنده کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز 24 فروردین 1402

پخش زنده کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز 24 فروردین 1402

پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا، سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کشتی آزاد از امروز ساعت ۰۹:۰۰ به وقت ایران در قزاقستان آغاز می‌شود که تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۱۰ نماینده در ۱۰ وزن در این مسابقات شرکت کرده است و باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقات با هدایت پژمان درستکار به دست خواهد آورد.

پخش زنده کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز 24 فروردین 1402

در روز اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ برگزار می‌شود که برنامه نمایندگان ایران بدین شرح است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف ریکوتو آرای از ژاپن می رود و در صورت گذز این حریف،‌ در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با امان از هند مبارزه می کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد قهرمان جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان سنجر مختار از قزاقستان و کریم از عراق کشتی می گیرد.


پخش زنده کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | قزاقستان ۲۰۲۳

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۶ شرکت کننده دارد، مرتضی قیاسی در دور نخست به مصاف عنایت اولله از پاکستان می رود و در صورت گذز از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان مصطفی احمداف از تاجیکستان و بین از سنگاپور کشتی می گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند،‌ امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان خیدیر سیف الدین اف از بحرین و آدیلت ماراتبایف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند،‌ مجتبی گلیج در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان پیکار می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن می رود.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران

علیرضا سرلک ۵۵ کیلوگرم

یاسین رضایی ۶۱ کیلوگرم

رحمان عموزاد ۶۵ کیلوگرم

مرتضی قیاسی ۷۰ کیلوگرم

حسین ابوذری ۷۴ کیلوگرم

امیرحسین کاووسی ۷۹ کیلوگرم

علیرضا کریمی ۸۶ کیلوگرم

ارشک محبی ۹۲ کیلوگرم

مجتبی گلیج ۹۷ کیلوگرم

امیرضا معصومی ۱۲۵ کیلوگرم

گفتنی است از ۳۵ دوره برگزار شده مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۲۹ دوره به مقام قهرمانی رسیده است.