پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز  ۱۴ تیر ۱۴۰۲

در ادامه می‌توانید پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز  ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را از ساعت 130:30 مشاهده نمایید. این مسابقه را اختصاصی از آپارات اسپورت تماشا کنید.

پخش زنده این بازی را می‌توانید در اینجا ببینید: 

 

پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز  ۱۴ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز  ۱۴ تیر ۱۴۰۲

در آغاز دور دوم رقابتهای تنیس گرنداسلم ویمبلدون، نواک جوکوویچ صربستانی، مرد شماره 2 تنیس دنیا و دارنده 7 عنوان قهرمانی این رقابتها، با جوردن تامپسون استرالیایی، رنک 70 تنیس دنیا، مصاف می دهد.

این برای نخستین بار است که این دو تنیسور در یک دیدار رسمی به مصاف یکدیگر می روند. همچنین کسپر رود نروژی که 3 عنوان نایب قهرمانی در تاریخ گرند اسلم ها را در کارنامه خود دارد با لیام برودی بریتانیایی، رنک 142 تنیس دنیا، دیدار می کند.

این دو تنیسور تا پیش از این هیچگاه در مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند. روبلف و کاراتسف، هر دو از کشور روسیه، نیز مقابل یکدیگر به میدان می روند. در تنها تقابل قبلی این دو تنیسور (که در سال 2021 و در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس آزاد دبی برگزار شد) کاراتسف با نتیجه 2-1 از سد هموطن خود عبور کرد. یانیک سینر ایتالیایی، مرد شماره 8 تنیس دنیا، هم به مصاف دیگو شوارتزمن آرژانتینی می رود.

این برای چهارمین بار (و اولین بار روی زمین چمن) است که این دو بازیکن مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. هر 3 تقابل قبلی این دو بازیکن با برتری سینر (بدون واگذاری حتی یک ست) به پایان رسیده است.