۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری واگذار شد

محمد میرزایی ظهر امروز در همایش حمایت‌های روانی ـ اجتماعی، توسعه پایدار اظهارداشت: سال در راستای ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی به ویژه خانواده‌هایی که دارایی 2 معلول به بالا هستند 100 واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به خانواده‌های معلول افزود: 18 میلیون تومان به خانواده‌های داری 2 معلول و 30 میلیون تومان به خانواده‌های بیش از دو معلول با مشارکت بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت هزینه آزمایشات ژنتیک توسط بهزیستی بیان کرد: در راستای انجام آزمایشات ژنتیک و جلوگیری از معلولیت آزمایشگاه‌‌های ژنتیک در شهرستان‌های اردل، لردگان و کوهرنگ افتتاح می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1100 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی از پرداخت 40 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به زنان روستای دزک خبر داد و گفت: کارگاه پرورش قارچ که توسط 7 خانواده در راستای دزک راه‌اندازی شده بود توسط بهزیستی 40 میلیون تومان اعتبارات بلاعوض به آن‌ها پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اجرای طرح غربالگری جسمی زنان تحت پوشش بهزیستی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.