زمان بازگشت «خندوانه»، «دورهمی» و «عصر جدید» به تلویزیون

این روزها مخاطبینی که چشمانشان به پربیننده‌های تلویزیون عادت کرده پیگیرِ شروع تولید آن آثارند. گروهی به دنبال "عصر جدید" و گروهی هم در صفحات مجازی به دنبال کسب خبر درباره "دورهمی" و "خندوانه"اند.

احسان علیخانی که چند روز پیش پرده از دلیل توقف "عصر جدید" و مشکلات و سختی‌های کرونایی برداشت و البته قولِ شروع برنامه‌ای را در دی‌ماه داد. 

پیگیری‌ها از عوامل برنامه " دورهمی " هم مشخص کرد که مهران مدیری و گروه برنامه‌ساز مشغول ضبط قسمت‌های باقیمانده از فصل چهارم‌اند و پیش‌تولید برنامه جدیدی که مدیری پیش از آن در توضیحات قبل از محرم و صفر به مردم وعده‌اش را داده بود. حالا اینکه برنامه از شب یلدا روی آنتن می‌رود و یا زمان دیگری، باید منتظر ماند مسئولین شبکه و دست‌اندرکاران امر چه تصمیمی خواهند گرفت؟

از طرفی دیگر گروهی از مخاطبین در صفحه فعالِ مجازی رامبد جوان پیگیرِ آخرین اتفاقات سری جدید "خندوانه"اند. او معمولاً خودش در پست‌های اینستاگرامی یا لایوِ زنده خیلی شفاف با مخاطبینش درباره مسائل مختلف صحبت می‌کند. نمونه بارزش، اطلاعیه‌ای بود که در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد "خندوانه" در آبان‌ماه روی آنتن می‌رود.

آبان رسید و اما مثل "دورهمی" از "خندوانه" جدید هم خبری نشد. پیگیری‌ها از شبکه نسیم هم به جایی نرسید و رامبد جوان دوباره مسیر لایو و اینستاگرام را برای شفاف‌سازی انتخاب کرد. او در لایو اینستاگرامی‌اش با هوادارانش درباره بازگشت با "خندوانه" گفت: هنوز ضبط برنامه "خندوانه" شروع نشده است، اما با رعایت پروتکل‌ها و ماسک مشغول کاریم.

او در این گفت‌وگو به سختی‌های کار در دوران کرونا هم اشاره کرد و در پایان صحبت‌هایش به ضبط برنامه "خندوانه" هم اشاره کرد که به زودی آغاز خواهد شد. 

همان چراغ سبزی که دوباره گمانه‌ها را شروع کرد و عده‌ای ماه‌های مختلفی را به عنوان زمان شروع " خندوانه " اعلام کردند. رامبد جوان و گروه "خندوانه" در پیش‌تولید و آماده کردن مقدمات شروع تولیدِ سری جدید به سر می‌برند. اینکه سری جدید این برنامه تلویزیونی ساخته می‌شود قطعی است و زمستان به آنتن شبکه نسیم خواهند رسید. حتی قرار است گروهِ "خندوانه" مثل سنوات قبل برای عید نوروز هم ویژه‌برنامه‌ای داشته باشند. 

جزئیات بیشتر و زمان دقیقِ شروع برنامه را حتماً عواملِ "خندوانه" یا خود رامبد جوان از طریق فضای‌مجازی یا شبکه نسیم رسماً بعد از مدت‌ها سکوت، اعلام خواهند کرد اما آنچه مشخص است سری جدید این برنامه تلویزیونی در پیش‌تولید به سر می‌برد و در فصل زمستان بعد از مدت‌ها غیبت به آنتنِ تلویزیون برمی‌گردد. 

یکی از موضوعات اصلی "خندوانه" جدید که پیش از آن هم رامبد جوان توضیح داده بود مسابقه بزرگ "خنداننده‌شو3" است. چرا که در صفحه مجازی‌اش فراخوان این مسابقه را هم اعلام کرد و باید دید در کنار این اتفاق، "جناب خان" در فصل جدید "خندوانه" حضور دارد و جزئیات دیگرچیست؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم دست‌اندرکاران برنامه با چه اتفاقاتی در راهِ آنتن‌اند.