شباهت زیاد برخی سلبریتی‌ها و فرزندانشان +تصایر

آدم‌های معروف و به اصطلاح سلبریتی‌ها ، چه محبوب مردم باشند و چه منفور، همواره و همیشه زیر نگاه تیزبین رسانه‌ها و مخاطبانشان زندگی می‌کنند و این موضوع علاوه بر خود آن‌ها، همسر و فرزندانشان را هم شامل می‌شود.
در این مقاله تعدادی سلبریتی درجه یک را مشاهده می‌کنیم که شباهتِ خیره‌کننده‌ای به فرزندشان دارند و این شباهت البته هم در ظاهر و هم در استعداد و توانایی بروز کرده است.

میک جگر و دخترش

موزیسین افسانه‌ای و یکی از بزرگترین شخصیت‌های زنده موسیقی دنیا و البته سبک راک، تمام شهرتش به آلبوم‌های موسیقی گروه رولینگ استونز محدود نمی‌شود. میک جگر از جوانی گرفته تا امروز که ۷۷ ساله است همواره به خاطر چهره منحصر به فرد، تیپ و لباس‌های خاص و البته حرکات پر انرژیش روی استیج، مورد توجهِ شدید مردم و رسانه‌ها قرار داشته است.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

جئورجیا می‌جگر انگار بسیاری از هنر‌های پدرش را به ارث برده است. جئورجیا در ۲۹ سالگی مدل و طراح لباس است و هرچند که تکرار موفقیت پدر شاید برایش ممکن نباشد، اما به نظر می‌رسد در راه درست قدم برمی‌دارد. در تصویر میک جگر و جئورجیا هر دو در اواخر دهه ۲۰ زندگیشان هستند.

دختر جانی دپ و ونسا پارادی

لیلی روز ملودی دپ احتمالا یکی از خوش قیافه‌ترین والدینِ دنیا را دارد. جانی دپ و ونسا پارادی هر دو از خوش چهره‌ترین ستاره‌های سینما محسوب می‌شوند و لیلی انگار در این زمینه بهترین ژن‌ها را دستچین کرده است.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

لیلی با داشتن مادری با هنر‌های متنوع (ونسا بازیگر، مدل و موزیسین است) و پدری که معرف حضورتان هست، شانسش را در زمینه مدلینگ و بازیگری آزموده است و به نظر می‌رسد در هر دو رشته مانند قیافه‌اش ژن‌های مرغوبی از والدینش دریافت کرده است. در تصویر لیلی و مادرش را در سن حدود ۱۸ سالگی مشاهده می‌کنید.

گوئنث پالترو و مادرش

تیتر این مورد با قبلی‌ها تفاوت دارد چرا که احتمالا دختر را بهتر از مادر می‌شناسید. البته صرف نظر از شهرت بیشترِ حال حاضرِ گوئنث، مادرش بلیث دنر ستاره درخشان‌تری محسوب می‌شود و با کسب جوایزی، چون امی و تونی، از مشهورترین ستاره‌های سینمایی دهه ۷۰ به حساب می‌آید.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

گوئنث پالترو جز شباهت زیاد چهره‌اش، خصوصیات دیگری هم از مادر به ارث برده است. مادر و دختر روابط بسیار نزدیکی دارند و هردو در مسائل اجتماعی و بالا بردن آگاهی در زمینه حقوق بشر، دغدغه‌ها و فعالیت‌های مشابهی دارند. در تصویر گوئنث و بلیث را در دهه ۳۰ زندگی مشاهده می‌کنید.

هیث لجِر و دخترش

شباهت ظاهری متیلدا رز لجر با پدر مشهورش تعجب بسیاری از اصحاب رسانه و کاربران اینترنتی را بر انگیخته است. هیث لجر البته فرصت چندانی برای شناخت و داشتن رابطه صمیمانه با دخترش پیدا نکرد چرا که در زمان مرگش، متیلدا تنها ۲ سال داشت، اما جدا از ظاهر انگار این موضوع مانع شباهت شخصیتی پدر و دختر هم نشده است.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

متیلدا در حال حاضر با مادرش میشل ویلیامز زندگی می‌کند که او هم بازیگری بسیار مشهور است. متیلدای کوچک آن‌قدر شباهت به پدر فقیدش دارد که بسیاری از همین حالا حرفه آینده او را مانند پدر و مادرش، بازیگری سینما می‌دانند. در تصویر متیلدا و هیث هر دو کمتر از ۱۰ سال سن دارند.

داکوتا جانسون و مادرش

داکوتا جانسون بخش بزرگی از شهرتش را مدیون بازی در نقش آناستازیا استیل در اثر بسیار موفق "Fifty Shades Of Grey" می‌باشد، اما نکته‌ای که بسیاری در مورد داکوتا نمی‌دانند شهرت جهانیِ والدینش است.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

پدر و مادر داکوتا از معروف‌ترین زوج‌های هنری دنیا در دهه ۸۰ میلادی بودند و شواهد نشان می‌دهد که ملانی گریفیث و دان جانسون، تمام استعداد و زیباییشان را به داکوتا بخشیده‌اند.در تصویر ملانی و داکوتا را در دهه ۲۰ زندگیشان مشاهده می‌کنید.

کلینت ایستوود و پسرش

در مورد کلینت ایستوودِ بزرگ فرقی نمی‌کند شما مخاطب برترین‌ها نوجوان هستید یا سالمند، تقریبا همه از استعداد و توانایی و خوش قیافه بودن او اطلاع دارند. عطش و تقاضا برای کلینت ایستوود آنقدر زیاد است که او را در ۹۰ سالگی هم راحت نمی‌گذارد و او هنوز مشغول کارگردانی است.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

هرچند که شباهت ظاهری پسر و پدر قابل انکار نیست، اما اسکات ایستوودِ جوان راهی بسیار طولانی برای رسیدن به حتی قسمتی از شهرت پدرش دارد. کلینت و اسکات در تصویر در دهه ۲۰ زندگیشان هستند.

مل گیبسون و پسرش

شخصیت ویلیام والاس در فیلم شجاع دل با بازی مل گیبسون قطعا به عنوان قسمتی جاودانه از حافظه هنریِ تمام دوستداران سینما باقی خواهد ماند. هرچند که هنرمندی مانند او آثار با ارزش زیادی در کارنامه درخشان هنری‌اش دارد و کارنامه او حتی به Lethal Weapon و مصائب مسیح هم محدود نمی‌شود. این آثار و خصوصیاتی که از شخصیت مل گیبسون به گوشمان رسیده است همه و همه از ایده‌آل بودنِ او برای ایفای نقش پدری خبر می‌دهد.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

مایلو گیبسون آن طور که از شواهد پیداست انرژی فراوان، نگاه پولادین و بدن خوش تراش پدرش را به ارث برده است و حالا دیگر تعداد فیلم‌های کارنامه‌اش به عنوان بازیگر آنقدر زیاد هست که فکر کنیم او از زیر سایه پدر بیرون آمده است. مل و مایلو در تصویر در اوایل ۳۰ سالگی هستند.

مریل استریپ و دخترش

این بانوی بی‌مانندِ سینما، مریل استریپ نه یکی، نه دوتا بلکه ۳ دختر زیبا به نام‌های مِیمی، گرِیس و لوئیزا دارد. از بین دختران مریل استریپ، بزرگترینِ آن‌ها یعنی مِیمی چه از نظر قیافه و چه از نظر انتخاب حرفه بیشترین شباهت را به مادر دارد.

سلبریتی‌ها و ژن‌های منحصر به فردشان هست

شاید اینکه مادر شما یکی از بهترین بازیگران زن تاریخ سینما باشد ترسناک به نظر برسد، اما میمی به‌خوبی از این قضیه سود برده است. میمی گامر تابه‌حال هم در صحنه تئاتر و هم در سینما درخشیده است و حتی در اثر "Ricki and the Flash" در کنار مادرش به هنرنمایی پرداخته است. در تصویر مریل و میمی در اوایل دهه ۳۰ زندگی هستند.