گلاه گیس بازیگر سریال گاندو جنجالی شد +تصاویر

سریال گاندو  با همه حاشیه‌ها و اعتراض‌ها همچنان هرشب آنتن صدا و سیما را به خود اختصاص داده است.  سریال گاندو که دومین فصل آن هرشب از شبکه سه سیما پخش می‌شود جزو جنجالی‌ترین مجموعه‌های تلویزیون است. کارگردان سریال گاندو جواد افشار و تهیه کننده آن نیز مجتبی امینی است.

مشاور مدیر شبکه سه در واکنش به انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبعیض مدیران فرهنگی درباره فیلم کاناپه، تاکید کرد که برای طراحی گریم زنان بی حجاب گاندو ، کلاه‌گیس برای بازیگر ارمنی استفاده شده که غیرمسلمان است و محل فیلمبرداری هم ترکیه است. پس تفاوتی بین سریال و فیلم نیست!

سریال گاندو

 

تفاوت زنان بی حجاب گاندو و فیلم کاناپه

در بخشی از سریال «گاندو» که جمعه‌شب پخش شد،یک بازیگر زن که فارسی صحبت می‌کرد، بدون حجاب و با کلاه‌گیس حضور داشت.این اتفاق با انتقادهایی همراه شد که از آن جمله می‌توان به هوشنگ گلمکانی منتقدباسابقه سینما اشاره کرد، او به انتقاد از تبعیض در مدیریت فرهنگیکشور پرداخت و توقیف «کاناپه» کیانوش عیاری را بابت استفاده ازکلاه‌گیس برای بازیگران زن نادرست دانست.

 

سریال گاندو

حال کوروش کمره‌ای، مشاور مدیر شبکه سه سیما در صفحه شخصی خود پیرامون این موضوع نوشت:«فیلم «کاناپه» در ایران با بازیگران مسلمان ساخته شد و کلاه‌گیسبرای زن خانه‌دار در خانه استفاده شد.اما بازیگر این سکانس «گاندو» ارمنی،غیرمسلمان و نقش یک جاسوس را ایفا می‌کند و محل فیلمبرداری ترکیه است.دقیقا مثل فیلم «شکارچی شنبه»،تشکر از جناب گلمکانی بخاطر تماشای دقیق «گاندو».»

سریال گاندو

پیش از این هم حضور زنان بی حجاب در قسمت اول سریال «گاندو» با انتقادهاییرو به رو شد که سازندگان اعلام کردند بازیگران خارجی بودند.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

همسر بیاینا محمودی کیست؟

با توجه به شهرت کم این بازیگر و کارنامه کوتاه او اطلاعات شخصی زیادی راجع به او و خانواده اش در دسترس نمی باشد.

بیاینا محمودی تا کنون راجع به همسر خود حرفی نزده است و وضعیت تاهل او نامشخص است.

او تحصیلات خود به عنوان بازیگر را در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده است.

فعالیت حرفه ای بیاینا محمودی

بیاینا محمودی چندین سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او پس از اتمام تحصیلات بازیگریش در کلاس های بازیگری آزاد در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است.

بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲

بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که  نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

گلاه گیس بازیگر سریال گاندو جنجالی شد