جنجالی که نماز خواندن محمدرضا گلزار به پا کرد!

 برخی از کاربران با آن قسمت از صحبت های محمدرضا گلزار که می گوید من وظیفمه که به شما بگم نماز بخونید و ذکر بگید مشکل دارند که شما سلبریتی ها وظیفه ای در این زمینه نسبت به مردم ندارید.

جنجالی که نماز خواندن محمدرضا گلزار به پا کرد!

امیر تتلو یکی از مشهورترین چهره هایی بوده که قبل از محمدرضا گلزار فالوورهای خود را به نماز خواندن تشویق می کرده و وارد حاشیه های زیادی شد. البته محمدرضا گلزار همیشه توانسته حاشیه ها رو مدیریت کنه و صدمه ای به شهرت او وارد نشده است و خب روز به روز فالوورهای او در اینستاگرام بیشتر شده.

جمله جنجالی گلزار مربوط به پولدار بودنش : چند روز پیش ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس هم همین جمله را در صفحه توییتر خودش منتشر کرده بود و همین باعث به وجود آمدن حاشیه هایی شد که محمدرضا گلزار خودش را با ایلان ماسک مقایسه می کند.

محمدرضا گلزار خواننده ، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.