پیام نگار جواهریان جنجالی شد /عکس

نگار جواهریان (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است .نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر و مجری ایرانی است. نگار جواهریان در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. نگار جواهریان در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد. نگار جواهریان همچنین در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستن استوارت حرف زده است

پست جنجالی نگار جواهریان

نگار جواهریان ، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار صحنه هایی از سریال خاتون در صفحه اینستاگرامش با انتخاب دیالوگی از این فیلم نوشت:

پیام نگار جواهریان جنجالی شد /عکس

«من زنم روم اسلحه کشیده، دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم.»

نگار جواهریان بازیگر زن ایرانی است. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان در سریال خاتون در حال نقش آفرینی است. نگار جواهریان در این سریال با اشکان خطیبی هم بازی است.  نگار جواهریان 39 سال سن دارد.

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. این سریال تا کنون در ۴قسمت منتشر شده است. امروز در پرشین وی می خواهیم تصویری برای شما قرار دهیم که در آن سانسور نگار جواهریان را در سکانسی از این سریال می بینید.

سکانسی از سریال خاتون با حضور نگار جواهریان که تیغ سانسور با رشد,عجیب و غریب گیاهان شامل آن شده است، در فضای مجازی پر بازدید شد.

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند.داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران,توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.