عکس دو نفره همسر بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست!

  امیر خسرو عباسی در این تصویر در کنار نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون قرار دارد.

عکس دو نفره همسر بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست!

 

درگیری همسر سابق امیرخسرو عباسی با وی

خانم سهیلا محامد همسر اول امیرخسرو عباسی در لایو اینستاگرام صحبت‌هایی را در خصوص زندگی گذشته خود با امیرخسرو عباسی منتشر کرد.

سهیلا محامد اینطور گفت: «من مادر انیس عباسی هستم. انیس ۴ ماهش بود پدرش برای گرفتن منزل مسکونی از جایی که منزل پدرم بود رفتن که منزل مسکونی جدا برای ما تهیه کنند. رفتن و برنگشتن.

قاضی غیابی طلاق صادر کرد چون ۳ سال خبری از ایشان نبود. سال ۸۷ که رفتن مقدار زیادی به خانواده من بدهکار بودند. حدود ۲۱ میلیون تومان که آن زمان مبلغ زیادی بود.».

خانم سهیلا محامد مادر انیس عباسی و همسر اول امیرخسرو عباسی در این ویدئو، علت طلاق را ترک زندگی توسط امیرخسرو عباسی ذکر کرده و ضمنا به بدهی ۲۱ میلیون تومانی امیرخسرو عباسی به خانواده خود اشاره کرده.

حال باید دید برای این ادعا، مستنداتی هم توسط خانم سهیلا محامد قابل ارائه است و واکنش امیرخسرو عباسی به این ادعا چیست. انیس عباسی فرزند امیرخسرو عباسی و سهیلا محامد، نتیجه ازدواج آن‌ها بود که هم اکنون انیس با مادرش زندگی میکند.

امیرخسرو عباسی سال‌ها پس از طلاق با بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. بهاره رهنما نیز پس از طلاق از پیمان قاسم خانی، چند سال بعد با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ازدواج امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما، ازدواج دوم هر دوی آن‌هاست.