بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

مریم وحید زاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه می باشد. مریم وحید زاده متولد دهه ی ۶۰ است. وی یکی از بازیگران تازه کار عرصه هنر و تلوزیون است که فعالیت حرفه ای خود را با کار در تئاتر آغاز نموده است.

وی بازیگر توانای تئاتر است. اگرچه او را مقابل دوربین کمتر دیده ایم و تا پیش از این نیز تجربه بازی، در سریال های تلویزیونی را نداشت اما در عرصه نمایش حضور جدی داشت. او غیر از بازیگری، در زمینه گریم نیز فعالیت دارد.

بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

داستان ثریا در سریال سرجوخه

«سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما رفته است و  در ادامه بیوگرافی مریم وحیدزاده وی نقش ثریا دختر مورد علاقه غلامرضا را ایفا کرده است.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، بـه زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان کـه از دو طبقه اجتماعی، مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت‌ اند، می‌ پردازد کـه هر دو در راه رسیدن، بـه عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌ گیرد.

بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و وضعیت ازدواج و همسر مریم وحیدزاده اطلاعی در دست نیست.

بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

سوابق بازیگری

وحیدزاده بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار جلوی دوربین سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی رفته است. او نقش ثریا نامزد غلامرضا با بازی حمیدرضا محمدی را بازی میکند.
این بازیگر جوان کشورمان علاوه بر بازیگری در زمینه گریم و چهره پردازی نیز فعالیت دارد و پروژه های مختلف سینمایی با عوامل آنها همکاری داشته است‌

بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه