بازیگر نقش نجلا در فصل اول

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در فصل اول سریال نجلا می باشد.تغییر بازیگر اصلی سریال نجلا در فصل دوم اتفاقی بود که برای بسیاری غیرمنتظره بود.  سارا رسول زاده که در زمان حضور در این نقش چهره ای جدید بود، به خوبی توانسته بود نجلا را بازی و مخاطب را با خود همراه کند اما او در فصل دوم حضور ندارد. نقش نجلا در فصل دوم را محیا دهقانی بازی می کند.

بازیگر نقش نجلا در فصل اول

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در فصل اول

 سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا متولد 18 شهریور ماه سال 1368 می باشد و هم اکنون 31 سال سن دارد . وی با مجری گری وارد تلویزیون و تصویر شد.

 

خانواده سارا رسول زاده 

سارا رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره متولد گردید، که دو خواهر و یک برادر دارد و پدرش علاقه دارد که سارا به ورزش اهمیت بدهد و برای مادرش ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج عالی مهم است.

سارا رسول زاده

وضعیت تاهل سارا رسول زاده 

سارا رسول زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

تحصیلات سارا رسول زاده

سارا رسول زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد . و با تئاتر دانشجویی وارد این حرفه شد .

 

رسول زاده و ایفای نقشی با لهجه عراقی

سارا رسول زاده که تا به حال در قامت مجری و بازیگر دیده شده است، در این سریال نقش «نجلا» را ایفا می‌کرد. دختری با لهجه عربی که اواسط قصه برای پیدا کردن فرزندش به عراق می‌رود.

رسول زاده تا قبل از حضور در نجلا، در سریال پرده نشین برای تلویزیون بازی کرده بود و پس از آن دیگر در تلویزیون حضور نداشت.

سارا رسول زاده

دلیل تغییر بازیگر نقش نجلا چه بود؟

به طور معمول هیچ کارگردان و تهیه کننده‌ای راغب نیست تا نقش اصلی سریال خود را تغییر دهد. حال می‌خواهد احترام به مخاطب باشد یا بر هم نزدن باور او از نقش. اما مدتی است که این موضوع در مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطب باب شده است. یکی از همین‌ها سریال بچه مهندس بود که در فصل ۳ با بازی روزبه حصاری به اوج رسید و در فصل چهار به دلیل تغییر این بازیگر افت کرد.

«سعید سعدی» تهیه کنندگی بچه مهندس را هم بر عهده داشت و در نجلا برای بار دوم دست به تغییر بازیگر نقش اصلی اش زد و به دلیل حضور رسول زاده در سریال «بامداد خمار» که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، منتظر او نماندند و سریال را با محیا دهقانی کلید زدند!

 

آثار سارا رسول زاده :

مجری گری سارا رسول زاده

- ترمه و طلا (شبکه ۲)

- آفتاب گردان (شبکه ۲)

- دوستان (شبکه جام جم)

- مثبت من (شبکه تهران)

- سپید پررنگ ( شبکه دو )

 

بازیگری سارا رسول زاده

- نجلا (سریال تلویزیونی) 

- عاشقانه (سریال شبکه نمایش خانگی)

- پرده‌نشین (سریال تلویزیونی)

 

بازی سارا رسول زاده در تئاتر : 

- یرما

- خاطرات و کابوس های یک جامه دار…