هدیه بازوند و برادرش+عکس

هدیه بازوند با حضور در سریال نون خ در نقش روژان به شهرت رسید. بعد از مطرح شدن این بازیگر در عرصه بازیگری شایعات زیادی در فضای مجازی در مورد ازدواج او منتشر شده و تصاویری با عنوان عکس همسر هدیه بازوند ویرال می‌شود. اما باید بدانید روژان سریال نون خ ازدواج نکرده و مجرد است و تصاویری با عنوان عکس همسر هدیه بازوند منتشر می شود، مربوط به برادران او است.

 

هدیه بازوند و برادرش+عکس

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند بازیگر  نقش بیتا در سریال راز بقا، متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در بندرعباس ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد. در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه بازوند

هدیه بازوند هنرپیشه ایرانی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندر عباس زاده شده است، و اصالتا کرمانشاهی است. هدیه بازوندفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.

هدیه بازوند از بازیگران تئاتر بوده و چند اثر نمایشی در کارنامه بازیگری خویش دارد و از هنرجویان استاد امین تارخ و همچنین مؤسسه نقش اول می باشد.

هدیه بازوند در سال 1397 توانست با مجموعه تلویزیونی« هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی نخستین بار جلوی دوربین رفت. این هنرپیشه جوان در فیلم سینمایی "آنجا همان ساعت" به کارگردانی آقای سیروس الوند هم حضور داشته و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذرانده است.

هدیه بازوند در در سریال نون. خ در نقش روژان خانزاده بازی نموده است که بازی در این مجموعه سبب شهرت او شد.

هدیه بازوند در مورد فرهنگ غنی مردم کرد می گوید:« کُرد زبان ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که بنظر من سریال نون خ توانست فقظ قسمتی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کرد ها حتی بسیار مهربان تر از آن هستند که در این مجموعه می بینید، ولی به خاطر ماهیت طنز آن داستان های اغراق‌امیز جالبی دارند.»نون خ تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون شد.

 فصل سوم این سریال امسال از ابتدای نوروز پخش شد.

تصویر منتشر شده از هدیه بازوند، بازیگر نقش روژان در سریال " نون،خ " را مشاهده می کنید.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان

شهرت با روژان سریال نون خ

خانم هدیه بازوند در نوروز ۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و سال ۱۴۰۰ نیز با همین نقش در فصل سوم حضور دارد. ندا قاسمی ، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در فصل سوم حضور دارند.

هدیه بازوند و برادرش+عکس