خاطره‌های تلخِ شقایق دهقان+عکس

شقایق دهقان به بهانه روز بازیگر، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و با یادآوری سه خاطره تلخ، این مناسبت را به طور ویژه به سیامک انصاری، مونا فرجاد و مانیا علیجانی تبریک گفت.

روز چهاردهم اردیبهشت در ایران، به نام روز بازیگر نام‌گذاری شده است. شقایق دهقان به این بهانه، با به اشتراک گذاشتن سه عکس از مانیا علیجانی، سیامک انصاری و مونا فرجاد، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد.

او نوشته است:

«روز بازیگر را به مانیا علیجانی تبریک می‌گویم که صبح روزی که دایی جَوانش فوت کرد، آمد سرکار اشک‌هایش را پاک کرد و رفت جلوی دوربین. تبریک می‌گویم چون آن‌قدر جَوان اما انقدر حرفه‌ای و متعهد است.

روز بازیگر را به سیامک انصاری تبریک می‌گویم که بیست و دو سال پیش، خبر فوت برادر نوزده ساله‌اش، پشت صحنه نمایش به او رسید اما کار را رها نکرد و رفتارش شد مهم‌ترین درس بازیگری برای همه ما و دوست‌ها و رفیقانش.

به مونا فرجاد که هر روز بغض و سوگواری برای مادر نازنینش رو می‌گذارد پشتِ در و با خوش اخلاقی و عشق و لبخند واردِ محل فیلمبرداری می‌شود.

روز بازیگر را به همه همکارای بازیگرم که غم و غصه و مشکلات و گرفتاری‌هایشان را رها می‌کنند پشت در صحنه نمایش، تبریک می‌گویم، آن‌هایی که با عشق و تعهد ثابت می‌کنند نمایش باید ادامه داشته باشد.»

خاطره‌های تلخِ شقایق دهقان+عکس