چهره واقعی ستاره جنجالی سینما رو می‌شود!

یک مجموعه مستند درباره کوین اسپیسی ، ستاره جنجالی هالیوودی، برای شبکه انگلیسی چنل فور در دست ساخت است.

این مستند دو قسمتی که چهره واقعی اسپیسی (Spacey Unmasked) نام دارد، زندگی یکی از قدرتمندترین بازیگران جهان را از دوران کودکی، درخشش در دنیای تئاتر و ستاره هالیوود شدن گرفته تا سقوط ناشی از اتهامات مربوط به آزار جنسی ، مورد بررسی‌های موشکافانه قرار خواهد داد.

کیرا فیلیپس کارگردان این دو مستند است، کیتی هیوود تهیه کنندگی آن‌ها را برعهده دارد و دوروتی برن و مایک لرنر مدیر تولید پروژه هستند.

چهره واقعی ستاره جنجالی سینما رو می‌شود!

کوین اسپیسی در حال حاضر از سوی سه مرد در انگلیس به تعرض جنسی متهم شده است.

به گفته برن، این دو مستند داستان دادگاه‌ها و اتهامات وارده به کوین اسپیسی را دنبال خواهند کرد که به گفته او یکی از پرافتخارترین و تحسین شده‌ترین بازیگران دوران ماست.

کوین اسپیسی زاده ژوئیه سال ۱۹۵۹، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که حرفه بازیگری را در دهه ۱۹۸۰ با تئاتر آغاز کرد و در ادامه با بازی در نقش‌های مکمل راه خود را به سینما و تلویزیون باز کرد. از جمله مهمترین نقش‌آفرینی های اسپیسی می‌توان به بازی در فیلم‌های مظنونین همیشگی (۱۹۹۵، برایان سینگر)، محرمانه لس آنجلس (۱۹۹۷، کرتیس هنسن)، هفت (۱۹۹۵، دیوید فینچر) و سریال خانه پوشالی اشاره کرد.

این هنرپیشه آمریکایی در حال حاضر از سوی سه مرد در انگلیس به تعرض جنسی متهم شده است و همین اتهامات حرفه بازیگری او را تحت‌الشعاع قرار داده است. خبر ساخت مجموعه مستند چهره واقعی اسپیسی تنها دو هفته پس از آن اعلام می‌شود که این هنرپیشه نام آشنا برای دفاع از خود در برابر اتهامات مربوطه در دادگاهی در لندن حاضر شده بود.