بازی شگفت انگیز «فلامک جنیدی» در فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا

فلامک جنیدی که حضورش در جمع فینال فینالیست‌های « شبهای مافیا » با اما و اگرها روبه رو بود، بر خلاف تصور بازی قابل قبولی انجام داد و همه را شگفت زده کرد.
 وقتی اسامی شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال فینالیست‌های رئالیتی شو «شب‌های مافیا» اعلام شد، حضور فلامک جنیدی در این جمع کمی دور از تصور بود. بسیاری حتی حضور او در فینال فصل چهارم را هم زیر سوال برده بودند، اما جنیدی بر خلاف تصور در اولین بازی فینال فینالیست‌ها درخشان ظاهر شد و توانست به یکی از ارکان پیروزی ساید شهروندان تبدیل شود.
او که بر اساس قرعه ، کارت «حرفه‌ای» نصیبش شده بود، در طول بازی با تشخیص درست مافیا توانست طی دوشب متوالی ، اعضای این باند را مورد هدف قرار دهد. جنیدی هر چند در این بازی هم کمی احساسی نظر می‌داد و نسبت به افرادی که به او اتهام می‌زدند، گارد می‌گرفت؛ اما در لحظات حساس بازی توانست با کنترل احساساتش در شناسایی اعضای مافیا موفق عمل کند و به یکی از ارکان مهم پیروزی شهروندان تبدیل شود.

بازی شگفت انگیز «فلامک جنیدی» در فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا


در شب اول همانطوریکه فلامک جنیدی حضوری درخشان داشت، خداداد عزیزی به دلیل قرار گرفتن در ساید مافیا نتوانست بازی قابل قبولی از خودش ارائه دهد و خیلی زود از طرف شهروندان شناسایی شد.
حامد آهنگی، ایمان صفا و علی اوجی کماکان مثل همیشه خوب و درخشان بازی کردند و موجب بالا رفتن جذابیت فینال فینالیست‌ها شدند.
دومین قسمت فینال فینالیست‌های «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابو طالب سه شنبه چهاردهم تیر ماه 1401 توزیع و پخش می‌شود.