پیشنهاد ماجراجویانه و جنایی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی ماجراجویی را دوست دارد و خودش اهل ماجراجویی است. همین علاقه، بازیگر سریال‌های «وضعیت سفید»، «علی البدل» و «بچه مهندس» را همیشه پای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ماجراجویانه می‌کشاند. از او خواستیم یک فیلم در ژانر موردعلاقه‌اش به مخاطبان ما معرفی کند. پیشنهاد سیما خضرآبادی را بخوانید.

به صرف تماشای ماجراجویی و وحشت!

تماشای فیلم «Knives Out» که به «چاقوکشی» و «خنجرهای کشیده» شهرت دارد پیشنهاد سیما خضرآبادی به مخاطبین آخرین خبر است. این بازیگر سینما‌ و‌ تلویزیون در توضیح دلیل انتخاب این فیلم سینمایی می‌گوید: «جدیدترین فیلمی که دیده‌ام «خنجرهای کشیده» است. البته این فیلم محصول سال 2019 است و من آن را دیر دیدم. من فیلم‌های ماجراجویی و ترسناک را خیلی دوست دارم و «خنجرهای کشیده» جزو همین فیلم‌هاست. به نظر من فیلم جذابی‌ست و بازی‌های فوق‌العاده‌ای را در آن می‌توانید ببینید.»

پیشنهاد ماجراجویانه و جنایی سیما خضرآبادی

در «چاقوکشی» چه خبر است؟

در فیلم سینمایی «Knives Out» به کارگردانی ریان جانسون با یک معمای بزرگ و خونین مواجه خواهید شد. خانواده «هارلن ترومبی» رمان‌نویس ثروتمند برای تولد 85سالگی او به عمارت ماساچوست می‌روند. غافل از این که شب تولد به آخرین شب زندگی آقای هارلن تبدیل شده و خدمتکار صبح روز بعد از تولد با جسد او مواجه می‌شود. قتل یا خودکشی؟ این معمای بزرگ را قرار است کارآگاهی خصوصی به نام «بنویت بلانک» حل کند. او برای حل مسئله، روش‌های خودش را دارد و گاهی با پرسیدن ناگهانی سوال «شما در ساعت ۱۲ و یک دقیقه‌ صبحِ شنبه کجا بودید؟» آدم‌هایی که در عمارت حضور داشتند را می‌ترساند!

پیشنهاد ماجراجویانه و جنایی سیما خضرآبادی

چرا «Knives Out» دیدنی است؟

دنیل کریگ که با بازی در نقش «جیمزباند» به شهرت رسید در فیلم سینمایی «Knives Out» نقش کارآگاه خصوصی را بازی می‌کند. نقش او در ادامه کارآگاه‌های معروفی مانند پوآرو و شرلوک هلمز است و در عین حال مولفه‌های دیگری دارد که با وجود آن‌ها با یک نقش غیرتکراری مواجه خواهیم شد. آنا د آرماس ستاره جذاب هالیوود هم شخصیت اصلی فیلم است.  داستان «Knives Out» یک جورهایی به اختلاف طبقاتی هم مربوط است. قتل پیش‌آمده و شکی که با دیدن فیلم و بازجوهایی کارآگاه بلانک به جان مخاطب می‌افتد باعث می‌شود تا انتها با فیلم همراه شود و درباره قتل و قاتل یا خودکشی حدس‌هایی بزند. این فیلم در 92امین دوره جایزه اسکار، در رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی رقیب فیلم‌نامه «انگل» بود که نتوانست جایزه این رشته را از آن خود کند. فیلم سینمایی «خنجرهای کشیده» از کاربران سایت معتبر IMDB نمره 1. 8  را گرفته که برای یک فیلم جنایی و معمایی رقم قابل توجهی است. این فیلم جذاب را می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر تماشا کنید.